Snurrfian
Moderator
Bara tråden? Annars är det ju en oförskämdhet som berättigar med att hota med att sluta med buke helt och hållet?
Men hallå tråden är väl hela buke? Och jag tänker faktiskt inte hålla på och diskutera med er mer nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara tråden? Annars är det ju en oförskämdhet som berättigar med att hota med att sluta med buke helt och hållet?
Ska inte även @Philosophia tilltalas på samma korthuggna sätt? Har för mig att även hon är tre äpplen hög.
Menar du att under klänningen är det bara fluff?Äh, jag är inte rädd för henne! Inners inne är Påven en riktig mjukis
Menar du att under klänningen är det bara fluff?
Jag heter faktiskt Mammashård i efternamn! Hård som faen är jag!
Kanske? Jag vet bara de som tillkännagivit sig här i tråden.Ska inte även @Philosophia tilltalas på samma korthuggna sätt? Har för mig att även hon är tre äpplen hög.
Är uttråkad och Buke är dött. Övergiven av sambo. Tänkte läsa den här tråden för att få lite underhållning. Fattar inte skämten.
Är uttråkad och Buke är dött. Övergiven av sambo. Tänkte läsa den här tråden för att få lite underhållning. Fattar inte skämten.
Du och jag, käraste Killa.Om det är till någon tröst gör inte jag heller
Käraste prinsessfeminist,Nej, svårt att fatta för den som är trögfattad.
Logiskt.
Du och jag, käraste Killa.
Jag ville gilla flera inlägg men förstod ingenting. Känner mig utanför. Vi kan vara utanför tillsammans?
Då blir ni automatiskt innanför.Du och jag, käraste Killa.
Jag ville gilla flera inlägg men förstod ingenting. Känner mig utanför. Vi kan vara utanför tillsammans?
MEN MINA JÄVLA INLÄGG KAN DU INTE GILLA?!?!I den här tråden gillar jag bara hej-vilt även om jag inte förstår