NÄSTAN allt.
Nu har du sagt att du gillar det där. Försök inte backa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÄSTAN allt.
Jag backar precis så mycket jag vill. Jag är en backare! Och jag är stolt över det!!Nu har du sagt att du gillar det där. Försök inte backa!
Jag backar precis så mycket jag vill. Jag är en backare! Och jag är stolt över det!!
Akta dig @Killaloe .... PÅVlisen är kanske legitimerad efterhandskonstruktionsexpert
Du vet att jag gör allt för dig!Om du gjorde som jag sa skulle ditt liv vara så mycket lättare!
...Iaf för mig.
Åh du brinnande ledstjärna i föreningen Våga Vara BackareJag backar precis så mycket jag vill. Jag är en backare! Och jag är stolt över det!!
Du vet att jag gör allt för dig!
Ja, jag är ganska fantastisk. Men vi försöker bli lite mer internationella nu, så det officiella namnet är Dare To Back.Åh du brinnande ledstjärna i föreningen Våga Vara Backare
Säg det till min fetta så har vi en deal!
Jag är iaf smalare än dig!
Alltså jag känner mig kränkt av den här tråden, jag är inte nämnd överhuvudtaget, jag tror att ni är rasister allihopa, så det så! Så nu tänker jag lämna den här tråden bara så ni vet det!
Ingen nämnd - ingen glömd...Alltså jag känner mig kränkt av den här tråden, jag är inte nämnd överhuvudtaget, jag tror att ni är rasister allihopa, så det så! Så nu tänker jag lämna den här tråden bara så ni vet det!
Akta dig @Killaloe .... PÅVlisen är kanske legitimerad efterhandskonstruktionsexpert
Jag är iaf smalare än dig!
Äh, jag är inte rädd för henne! Inners inne är Påven en riktig mjukis