Din mamma kan va centerpartist!
Och ja, det är ju helt sant. Det kan hon. Se där!
Hit me with the truth!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@prinsessfeminist Låtsas som att jag förstått och blir förolämpad av vad du sagt! (för det var en förolämpning va? annars är jag glad/ledsen/upprymd el håller med).
RIDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJag läser ibland autocorrects när jag är trött och ska sova. Såhär brukar det låta:
*dör av skratt*
Lyckas efter en minut mellan skrattattackerna få fram att Pappas ska kolla. Han kollar på den, och ba "Öööh?"
Ridååå!
Du glömde tagga @tanten så hon ser hur anhängarna strömmar till!
Eh, jag har varit med om det innan min nuvarande hade jag en kortare fling och var kanske lite överentusiastisk vid ett tillfälle... men han fick inte bestående skador iaf
Ja! Jag är lika kränkt som en ubåt på svenskt vatten på 80-talet! Och hör sen. (hörsen hörsägen? hörssen? hörseln?)Snarare en kränkning. Som när ubåtarna var på svenskt vatten på 80-talet.
Det måste ha sett JÄTTEROLIGT ut. Herregud, hoppas det aldrig händer mig på riktigt. Snacka om att jag skulle bli dumpad, vad är omtanke liksom?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!Den här garvar jag sönder mig åt!
Ok, jag skrattade inte rakt ut men ett fniss KAN ha sluppit ut.
Och din @Mammas kan vara centerpartist!
@Mammas avatar är übersexig, på ett androgynt sätt!
Du är uppenbarligen en mycket bättre människa än jag är!