Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte du som är kränkt, utan tråden är kränkt.Jag känner mig kränkt över att ha liksom inte hunnit med i den här trettiotre sidor långa tråden liksom. Suck.
If you say so! Ska hälsa detta till mitt underliv.@Mammas avatar är übersexig, på ett androgynt sätt!
Åh visst var jag fin på den? Tackar ödmjukast för komplimangen!Jag gillade den gamla grävarbilden bättre på @niphredil
Folk har inga liv. Skriver hela dagarna. Coola människor som vi har annat för oss!Jag känner mig kränkt över att ha liksom inte hunnit med i den här trettiotre sidor långa tråden liksom. Suck.
Takes one to know one! Som jag brukar säga.Ja, men den du har nu ser ut som en ful barnteckning.
Men det får man ju inte säga i den här jävla tråden.Det är inte du som är kränkt, utan tråden är kränkt.
Takes one to know one! Som jag brukar säga.
Men det får man ju inte säga i den här jävla tråden.
Jodå - du sade det nyss och du har klarat dig fint. Vi andra, vanliga, artiga jävlar, vi får inga gillanden.Men det får man ju inte säga i den här jävla tråden.
Johoo, Bläckis har pratat med Faderallan så everything goes!
Noon took noon heter det.Noone takes noone - som jag brukar säga.
Men dah. Jag VILL ju hellre vara här, med er... Det är inget coolt alls att inte vara här!Folk har inga liv. Skriver hela dagarna. Coola människor som vi har annat för oss!
men honung du är alltid med oss i våra hjärtan! kumbaya etc!Men dah. Jag VILL ju hellre vara här, med er... Det är inget coolt alls att inte vara här!
Anything - annars var det rätt.
/Språkpolisen
Don't drink and Buke! (uttalas bjuuuk. typ som pjuuuuk).Eh, medvetet. SÅ full är jag inte!
Aha, men du är full alltså.Eh, medvetet. SÅ full är jag inte!