K
Kimman
Sv: Visa era galopphästar!
Yvonne Durant har Avoid the cat i träning.
Yvonne Durant har Avoid the cat i träning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
man ser redan skillnad på hullet
har inga bra bilder för det är ingen som tar kort på mig och det är ju lite svårt att ta kort på dig själv
men detta är iaf Sotar Murre och han var galopphäst fram tills september (tror jag han gick sista löpet) förra året. då köpte jag honom och håller på o skolar om honom till FT-häst.
han är 7 år gammal, danskfödd, e. Itsabrahma och u. Moon shine
han är jätteduktig faktist. senast i söndags dubbelnollade han på våran första CR hoppning!! (60 cm bara, men ändå, man måste ju börja nånstans oxå. har stora förhoppningar på honom för han har väldigt bra teknik och är hinderklok!!
Meh! Sotar'n!
japps, han är de vem kan du vara då? Sofia H kanske?? Tkr de ser ut som Lynette på bilden...
Min fd galoppör.
Hisan född 2001 Duty Time - Spider woman - Eighty Eight Keys
Han gillade tydligen inte startboxarna men han gillar livet som ridhäst destu mer.
Jag hopptävlar med honom, vi har debuterat 1.20 förra året. Han rör sig inte alls pjåkigt heller men hans matte är totalt ointresserad av att tävla dressyr, vi tränar dock flitigt.
Jag har presenterat honom tidigare här på buke och då visade det sig att Annika Källse hade ridit honom och sandra_bure hade passat honom om jag inte missminner mig.
Bild från gårdagens 1.10 start.
alltså, nu blir de ju press på mig ifall de inte blir nåt av honom, när så många vet vem han är
men om allt går bra så kan han förhoppningsvis ses på hopp- o FTbanorna nästa år