För mig är det ju lite struligt just nu, så det är in och ut på sjukhus och täta kontroller, huvudvärk och påfrestande för kropp och psyke. Har som dig @eyz att jag ofta vaknar nån gång per natt och är vaken länge, men det går ju bra eftersom jag inte jobbar! Det var riktigt jobbigt när jag skulle till jobbet och höll på att helt ta knäcken på mig jobbigt är också att jag aldrig blir av med en sån seg förkylning och är konstant täppt i näsan.. och att det är jobbigt att hosta och nysa för det är svårt att hålla tätt då..
Bäst är att jag kan känna bebis så tydligt, jag kan liksom känna när rumpan petar ut, magen rycker när bebis får hicka, jag kan känna både små och stora rörelser och tycker verkligen att det är toppen! Känns på ett sätt väldigt tråkigt att det inte är så långt kvar, men jag hade ju såklart velat va frisk och pigg om jag skulle gå längre försöker njuta och lägga på minnet hur det känns, men det är ju ändå så svårt att beskriva!
Bäst är att jag kan känna bebis så tydligt, jag kan liksom känna när rumpan petar ut, magen rycker när bebis får hicka, jag kan känna både små och stora rörelser och tycker verkligen att det är toppen! Känns på ett sätt väldigt tråkigt att det inte är så långt kvar, men jag hade ju såklart velat va frisk och pigg om jag skulle gå längre försöker njuta och lägga på minnet hur det känns, men det är ju ändå så svårt att beskriva!