Jag har senaste veckan tyckt att mina symtom (molvärken!, ömmande bröst, tröttheten) försvunnit/minskat ganska markant. Nojat lite över det. Fortfarande inget illamående heller. Men igår kväll så ömmade brösten rejält igen och igår natt hade jag molvärk igen. Var även helt galet trött igår. Jag tycker inte det är likt någon trötthet jag känt tidigare, det är ju inte sömn-trötthet riktigt (även om jag ofta somnar) utan mer som att man är helt utmattad i hela kroppen. Inte fysisk trött heller då, men går inte riktigt att beskriva. Blir dessutom helt slut om jag tar tupplurar, det känns helt omöjligt att återhämta sig efteråt. Och även om jag ibland kan piggna till lite om jag tex tar promenad eller träffar en vän, så är jag direkt när jag kommer hem tillbaka till den där förlamande tröttheten... Urk! Våndas lite för jobbveckan som väntar nu. Ska dock gå på lite Friskis-pass och hoppas att det på sikt kan hjälpa tröttheten lite, men känns samtidigt som att den här tröttheten kan var svår att göra nåt åt?
Nu har jag vaknat på natten och har svårt att somna om. Jag känner mig fortfarande dödstrött, men inte sovtrött även om jag gäspar. Suck! Har också sen igår kväll ett lätt illamående, tror jag.
Hur går det för er andra?