Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@kmt Fantastiskt!! Så underbart efter att ha försökt så länge! Grattis!!
@kmt Hur har du mått hittills i graviditeten förresten?
Grattis, det är så härligt att se det lilla pyret första gångenDet gick så bra som det skulle kunna gå
15,9mm lång med ett hjärta som tickade så fint. Är så lyckliga just nu ❤
@kmt Spännande! Du måste uppdatera listan, nu är det ju officiellt med hjärtslag och allt Är ni mycket oroliga eller kan ni tro på det nu?
Just nu (vecka 11) känner jag inte av graviditeten längre förutom lite bäckensmärta, trötthet och nedstämdhet. Ömmande bröst, molvärk, gasig mage, illamående etc är helt bortblåst. Jag mådde bara illa ett par veckor dock, och slapp kräkningar. Tacksam för det! Vi har ultraljud om två veckor och jag undrar fortfarande om det verkligen är nåt som lever därinne. Känns ju inte som det när man känner av graviditeten så lite.
De brukar ta blodprov, prata lite om mat under graviditeten, hur upplägget är med besök på MVC. Mående, funderingar.Är det någon som har koll på vad man brukar göra på inskrivning? Kollar de att man fortfarande är gravid? Jag har gjort positivt test men har lite svårt att ta till mig det. Tänker att det är mycket som kan gå fel. Kan nog lite handla både om tidigare missfall och att jag inte har så mycket sympotom (än?).
Så trist hoppas det blir bättre!Idag gick jag in i vecka 12. Inskrivning hos barnmorskan på torsdag. Fortsatta besvär med bäckensmärta (särskilt mycket idag ), trötthet, lite nedstämdhet. Annars mår jag bra. Hoppas graviditeten kan kännas lite mer verklig efter ultraljud nästa vecka.