Tack @supersonic
Min man är behandlad för stenarna. Och jag har fått sova en del nu så jag känner mig "back in track"
Jag förstår ju henne, när jag var dålig. Fast jag tycker hon gick lite hårt åt då vi haft det lite kämpigt här hemma.
Så kul att läsa om alla framsteg alla små gör
Kan inte förstå att hon blir tre månader nästa vecka tyvärr också tredje gången förkyld. Hon är så go lilla Skruttan. Bara äääälskar att bada, och prata. Vill vara mycket nära när hon sover, så tack och lov för sjalarna
Är hon vaken vill hon helst ligga och sprattla och prata. Hon kommer över på sidan ibland. Nu passar 68 bättre än 62, 62 går men sitter tight så jag har 68... Men fått ångest över att plocka undan kläderna... Sista gången troligtvis iaf. Så... Tillåter mig två bodys per barn/storlek.... Typ resten har jag skänkt till vänner. Sååå mycket minnen i kläder... Hade så mycket i 80 från storebror så jag gav bort en del... Sparade en del. Så fort det går
Vi har inte haft varken namngivning eller dop. Hade ju operationer och så med första så vi ville undvika sjukdomar mm. Så där blev inte av. Men känns fel att ha nu då han inte hade någon.. Så vi hoppar nog.
Hoppas att Knoddrick får bra hjälp så hon slipper ha ont snart @malumbub. Hjälpte mjökfritt?
Mjölkfritt hjälpte för magknipet och bajsandet och första omgången utslag. Sen kom andra omgången, som skulle smörjas med Locobase. Vilket resulterade i prickar överallt, som bedömdes som värmeutslag. Så vi luftade heeela tiden och fortsatte smörja, men det blev bara värre. Jag hade i samma veva precis börjat mjölkprovokationen, så jag blev lite deppig och beredd att ge upp allt. Men vi bytte till Decubal och hon är sååå fin i huden nu.
Så jag har börjat om från början med provokationen och nu testat Bregott och lite lite ost. 
Imorn blir det te med mjölk (!!!).
Vi är oxå över på stl 68. (Har börjat ta på 74 i vissa plagg. ) 14 veckor, 6,5 kg, 65 cm.