Stort grattis till liten Hoppas ni mår bra allihopKlockan 03:07 föddes lillasyster, 3175g och 48 lång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis till liten Hoppas ni mår bra allihopKlockan 03:07 föddes lillasyster, 3175g och 48 lång
Grattis! heartKlockan 03:07 föddes lillasyster, 3175g och 48 lång
Klockan 03:07 föddes lillasyster, 3175g och 48 lång
Visst var det @et_flickan som fick på julafton? Har @Solvind fått?
Och hur går det för @Karolajna? Fullt upp?
Haha härligt med Vilja inte med sonen dock. Misstänkte att du hade fullt upp.Fullt upp indeed! Med en fyraåring som blev bebis igen och helt plötsligt inte kan gå på toa utan gör i byxorna flera ggr om dagen
Men Vilja är en väldigt snäll bebis, skriker typ aldrig och sover hela nätterna... Sånt som man typ inte får tala om
Men sonen ger mig gråa hår med toabestyren och det hemskt dåliga humöret, liten tonåring deluxe
Är jag konstig som gärna skulle vilja uppleva förlossningen igen?
Det gick ju så himla bra och komplikationsfritt och var så jäkla häftigt. Dock har tiden efter med ömt underliv, onda stygn och känslan av att allt ska trilla ut inte varit direkt roligt.
Tur att ungen är helt ljuvlig även fast hon just nu skriker halva nätterna. 2 veckor idag
Nej det är inte konstigt, jag börjar redan glömma den jobbiga biten och minns det lyckliga ögonblicket när bebis är ute. Dock frågade jag mig själv vad i he-vete jag sysslade med när värkarna började
@malumbub
Förlossningen och BB på skas är helt underbart, så fräscht och mer "hotell" känsla än sjukhus. Får se vad du tycker men jag trivs bra här Bortsett från hormonerna som får mig att gråta så fort jag tänker på min son
Har en 2, 5-åring med 39 graders feber, snuva, hostar så hon kräks och mitt huvud bara skriker "inga värkar nu, inga värkar nu". Fruktansvärt när de är så dåliga
Ovanpå det har nog vattenledningarna i stallet tagit stryk av de många minusgraderna de senaste dagarna så halva boxen badade i vatten. Var bara till att mocka ut drypande våt halm och släpa in nytt. Blä för sånt...