Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du far iväg till någon som gäst med alldeles nymatad bebis; bebis blir hungrig efter 15 min och hänger sen i bröstet halva besöket som trygghet.Du får gäster. Baby blir garanterat hungrig efter 15 min
Du far iväg till någon som gäst med alldeles nymatad bebis; bebis blir hungrig efter 15 min och hänger sen i bröstet halva besöket som trygghet.
Kram!Fy bövelen vad hon skrikigt idag/igårkväll. Jag har gråtit floder av att inte kunna trösta. Antagligen har hon ont i magen så nu ska jag inte dricka mjölk/kaffe eller äta lök/bönor på ett tag samt köpa magdroppar på apoteket i morgon. Det gör så ont i hjärtat när de skriker sig röda i ansiktet och blöta av svett.
Fy bövelen vad hon skrikigt idag/igårkväll. Jag har gråtit floder av att inte kunna trösta. Antagligen har hon ont i magen så nu ska jag inte dricka mjölk/kaffe eller äta lök/bönor på ett tag samt köpa magdroppar på apoteket i morgon. Det gör så ont i hjärtat när de skriker sig röda i ansiktet och blöta av svett.
Fy bövelen vad hon skrikigt idag/igårkväll. Jag har gråtit floder av att inte kunna trösta. Antagligen har hon ont i magen så nu ska jag inte dricka mjölk/kaffe eller äta lök/bönor på ett tag samt köpa magdroppar på apoteket i morgon. Det gör så ont i hjärtat när de skriker sig röda i ansiktet och blöta av svett.
Okej börjar nog bli högtid att ansöka om föräldraledighet...
Men behöver hjälp! Innan jag sliter av mitt hår...
Min arbetsgivare skickade in papper med årsinkomst osv för ca en månad sen, när jag nu loggar in på FK står en årsinkomst som inte stämmer med den arbetsgivare skickat in.
Kan man på nåt sätt se om de papper min arbetsgivare skickat in har registrerats?
Eller är det så att FK nu dragit skatten på årsinkomst siffran o därför den
"Sjunkit"?
Hoppas någon förstår mig och kan hjälpa!
Din årsinkomst brutto ska stå registrerad (det gör den iaf på mig). Sen hur de räknar vete katten, det enklaste är nog för dig att ringa dit och fråga. De brukar vara snabba även om man får ett högt nummer i kön. Ringde ang vab för min dotter som blivit fel, jag var nummer 57 när jag kom fram men fem minuter senare var samtalet klart och missförståndet utrett.
Tack!
Är det brutto som ska stå så stämmer det inte, eller arbetsgivarens papper har nog inte registrerats då.
Står även okänd på arbetsgivare...
Känns som om de inte registrerat pappret från din arbetsgivare. Det kan även ha kommit bort i posten. Ring och fråga imorgon!
Någon som har tips på bra (och billig) babyvakt/babymonitor eller vad de heter? (När jag fråga på Facebook var de många som ville sitta barnvakt )
Vi har ju två våningar i huset så skulle vara praktisk om han somnar på vinden, eller att man kan ha honom och sova ute efter promenad
Någon som har tips på bra (och billig) babyvakt/babymonitor eller vad de heter? (När jag fråga på Facebook var de många som ville sitta barnvakt )
Vi har ju två våningar i huset så skulle vara praktisk om han somnar på vinden, eller att man kan ha honom och sova ute efter promenad