Det var bra att jag gjorde det. Blev både piggare och gladare. Nu dags att äta igen...Sjukt flåsig idag. Ingen ork. Vill släpa mig iväg till stallet nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var bra att jag gjorde det. Blev både piggare och gladare. Nu dags att äta igen...Sjukt flåsig idag. Ingen ork. Vill släpa mig iväg till stallet nu.
Bebisen tränger sig längre ner i bäckenet, det är ett bra tecken
Äntligen fått en tid för mitt ben... Nästa onsdag. Kl 8:15. Undrar hur de skall gå till liksom? Vi får stressigt om vi skall iväg 10.
Se där. Det kanske inte alls blir den 25e som jag trodde. Kanske rent av på bf den 16e?
Skönt! Ni får börja kvällen innan
Idag har vi shoppat. Hur mycket bebissaker som helst.
Men en dum fråga. När de ligger i babynest, vad har de då? Kudde har jag förstått inte är rekomenderat men vad för typ av täcke? Ligget det bara pladask rätt i babynestet eller ska man ha något annat i?
Edit.
En fråga till. Måste allt tvättas? Snutte, filtar, nya kläder? Alla begagnade kläder jag köpte på blocket är ju tvättade men bör jag tvätta det igen?
Men har de inget täcke? Eller filt åtminstone?Tror de ligger "rätt upp o ner" i nestet! Jag har tvättat allt både nytt och beg. Beg för att det känns bäst och nytt för att det ofta finns en del kemikalier i produkterna.
Men har de inget täcke? Eller filt åtminstone?
Ja det var lite det jag tänkte. Många prylar har ju ändå legat och plastpåse och jag tänker att de legat lääänge och dragit in plastmolekyler.
Men har de inget täcke? Eller filt åtminstone?
Ja det var lite det jag tänkte. Många prylar har ju ändå legat och plastpåse och jag tänker att de legat lääänge och dragit in plastmolekyler.
Tvättade också allt, kommer tvätta om allt till förlossningsväskan innan vi åker in typ och sen resten när vi kommer hem. Då har ju allt legat i en byrå i ett helt år. Egen tvättstuga med tumlare är guldJag har tvättat allt. För då vet jag att det är tvättat med mitt tvättmedel, utan sköljmedel och på mitt sätt. Har en mössa jag inte har tvättat, som jag köpte i mellandagarna, och mår lite dåligt över att mössan hamnade direkt i förlossningsväskan, utan att passera tvätten... *knäpp*
Haha det känns så omysigt utan täcke.Du kan väl ha filt eller täcke om det känns som att det behövs?
Jag tänker att nån nytta ska jag väl ha av alla virkade och stickade filtar som blir till här.Haha det känns så omysigt utan täcke.
Tvättade också allt, kommer tvätta om allt till förlossningsväskan innan vi åker in typ och sen resten när vi kommer hem. Då har ju allt legat i en byrå i ett helt år. Egen tvättstuga med tumlare är guld
Så jäkla bra! Vi har inte haft tumlare förut men fick nya maskiner av min bror i våras, både tvättmaskin och tumlareÖnskar vi hade torktumlare eller torkskåp...
Haha det känns så omysigt utan täcke.
Smart! Helt min typ av mysighet.Jag har lagt täcket över babynestet o sen bebis på och en filt över bebis då blir det myyysigt och lite extra värme!
Så jäkla bra! Vi har inte haft tumlare förut men fick nya maskiner av min bror i våras, både tvättmaskin och tumlare
(Han säljer wascatormaskiner, såna rejäla som man har i hyreshus.)
Jag har bara hängtorkat enstaka plagg sedan vi gjorde ny tvättstuga