Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade tänkt jobba fram till jul, d v s till en månad före bf. Vilket med facit hade varit helt ok, bortsett från alla omstruktureringar på jobbet...och om jag inte hade mått skit mentalt av annat.Hur nära inpå bf kommer ni jobba?
Jag har bf 16 feb o tänker iaf jobba jan ut sen får jag nog känna efter lite om det blir lite i början av feb med
Jag tycker Helena är jättefint. Men det hjälper ju inte dig
Tack för alla tips!!
Just ja det kan ju vara slem med..
Tänkte jag aldrig på!
Jag smörjer med Ac3 o den är dock väldigt kladdig så är ganska kladdigt där dygnet runt nu..
Åh nej du menar att jag kommer ha kvar dem fram tills förlossningen?
Jag hade hoppats bli av med dem innan men kanske är så när man väl fått dem under graviditet så stannar dem?
Hur nära inpå bf kommer ni jobba?
Jag har bf 16 feb o tänker iaf jobba jan ut sen får jag nog känna efter lite om det blir lite i början av feb med
Jag blev sjukskriven 50% pga foglossning i grav.vecka 16. Planen var att klara halvtid till minst 26/11 då jag hade graviditetspenning godkänd, ville helst inte gå hem helt då heller. Men kroppen sa ifrån rejält med rejäla förvärkar och molvärk mot slutet av oktober så blev tvungen att acceptera 100% sjukskrivning. Saknar jobbet väldigt mycket men hade inte klarat att jobba nu. (BF 25 januari).Hur nära inpå bf kommer ni jobba?
Förresten så har jag fått känna på en ny företeelse ikväll. Rejäla hugg i underlivet, det är så pass att jag skrikit Aj rakt ut och nästan tappat andan. De har varit en 4-5 stycken de senaste timmarna. Har (såklart ) googlat och det verkar som att bebis kommer åt en nerv när h*n trycker sig nedåt, känns som en rimlig förklaring, satan så ont det gör!
Visst är det jobbigt!?!
Ja!Visst är det jobbigt!?!
Jobbigt? Nä det är väl mysigt
Känns som hela underlivet/bäcken ska gå i tusen bitar
någon sorts silly walk
Typ så ja...
Jag tappar andan, stönar till och kommer sen på att andas oxå. Fått ett antal skumma blickar när så hänt bland folk...
Ja!
Första gången blev jag förvånad, det kommer ju så direkt utan minsta förvarning och ont som tusan men försvinner lika fort. Typ tredje gången började jag skratta för jag inte kunde gå och det blev någon sorts silly walk
Blir absolut inte bra eller bättre att ligga i sängen och våndas. Då blir sängen till slut en plats relaterad till ångest, d v s precis motsatsen till vad den egentligen är.Slutat att försöka sova nu, tänker sitta uppe tills jag somnar i soffan. Orkar inte ligga i sängen och va irriterad längre
Du kanske kommer på något eller har fått en snäll en som försvinner men mina gjorde det inte förrän efter
Hur nära inpå bf kommer ni jobba?
Förresten så har jag fått känna på en ny företeelse ikväll. Rejäla hugg i underlivet, det är så pass att jag skrikit Aj rakt ut och nästan tappat andan. De har varit en 4-5 stycken de senaste timmarna. Har (såklart ) googlat och det verkar som att bebis kommer åt en nerv när h*n trycker sig nedåt, känns som en rimlig förklaring, satan så ont det gör!