Jag röstar för Elicia i sådana fall! Heter ju Felicia själv
Ja visst är Svava vackert? Många tycker det är konstigt men jag älskar det!!
Det lutar åt Elicia. Jag får väl för en gång skull låta sambon få sin vilja igenom
Ja det var jätte vackert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag röstar för Elicia i sådana fall! Heter ju Felicia själv
Ja visst är Svava vackert? Många tycker det är konstigt men jag älskar det!!
Mina favvo tjejnamn är Katie och Svava, Svava betyder pärla på isländska! Dock är det inga namn som min sambo gillar så blir inte till våra barn
Blä. Jag har fått eksem på näsbenet, ena ögonlocket och runt munnen. Det är hemskt och jag känner mig så äcklig.
Jag har ofta eksem i armvecken och på halsen men det har jag en kortisonkräm för. Jag antar att det är något hormonellt nu men min kräm hjälper inte. Det kliar så fruktansvärt ibland och munnen svullnar upp. Har i alla fall hittat en receptfri kräm som hjälper mot kliande om jag smörjer in mig efter varje (!) gång jag druckit vatten eller ätit något. Då behöver jag bara leva med att har stora torra flagor i ansiktet istället.
Vad skönt att du klarar dig under graviditeten. Det är ju verkligen hemskt. Allt kliar och man känner sig så ofräschVet hur det är Hela jag är ett vandrande eksem vintertid, men under båda graviditeterna har jag haft så fin hy så det inte är klokt.
Gillar namnen Vet hur svårt det var att komma på namn. I två månader hette dottern "stumpan"...
Vad skönt att du klarar dig under graviditeten. Det är ju verkligen hemskt. Allt kliar och man känner sig så ofräsch
Vi vet ju inget kön men lutar åt isabella eller stefani som tjejnamn, där är vi båda med på noterna. Sambons favvonamn är Helena och Åsa, men det är inte mina bästa namn så då känns isabella eller stefani som bra namn att mötas vid
Blä. Jag har fått eksem på näsbenet, ena ögonlocket och runt munnen. Det är hemskt och jag känner mig så äcklig.
Jag har ofta eksem i armvecken och på halsen men det har jag en kortisonkräm för. Jag antar att det är något hormonellt nu men min kräm hjälper inte. Det kliar så fruktansvärt ibland och munnen svullnar upp. Har i alla fall hittat en receptfri kräm som hjälper mot kliande om jag smörjer in mig efter varje (!) gång jag druckit vatten eller ätit något. Då behöver jag bara leva med att har stora torra flagor i ansiktet istället.
Allt bra här. Knoddrick satte igång sitt bonkande i magen så fort jag satte mig i bilen, så stress och nervositet försvann rätt bra redan då. Sen fortsatte det med mys i stallet, så när jag väl kom till BMM kände jag mig lugn och avslappnad.
Blodtryck 120/80, helt ok, sf-mått precis under taket och fina hjärtljud. UL visade huvud neråt, men Knoddrick betraktas som fortfarande rörlig. Lämnade blodprov för glukos och Hb.
Kändes faktiskt riktigt bra med BM denna gång. Synd att det kan vara sista gången. (Hon är utomlands om två veckor.)
Isabella står på vår lista av tänkbara namn också , tillsammans med ganska många andra både flick-och pojknamn.
Isa ska min heta i mellannamn efter min mormor.Gillar också Isabella, fast är än mer kär i Isa. Dock går det inte med en son som heter Isak
Gillar också Isabella, fast är än mer kär i Isa. Dock går det inte med en son som heter Isak
Sambon har en kusin vars döttrar heter Anna och Hanna. Eller om det var Hanna och Johanna. Och en annan där sonen heter Ari och dottern Sari.
Jag känner viss tveksamhet inför upplägget.
Isa ska min heta i mellannamn efter min mormor.
Vi är växlar mellan Elvira och Idun just nu.