Varför bad du inte henne fara och flyga?
Man behöver inte vara varken trevlig eller artig mot idioter.
Jag vet inte. Blev nog lite chockad och kom mig inte för att säga något alls faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför bad du inte henne fara och flyga?
Man behöver inte vara varken trevlig eller artig mot idioter.
I det här fallet sträck
Det är väldigt svårt att måla tånaglarna i vecka 32.
Hoppas ni hade ni trevligt på nyår. Tråkigt med allas krämpor. Själv har jag blivit förkyld.
Svårt att tro att jag hade MVG i svenska
Det är väldigt svårt att måla tånaglarna i vecka 32.
Hoppas ni hade ni trevligt på nyår. Tråkigt med allas krämpor. Själv har jag blivit förkyld.
Jag står inte ut med orakade ben så rakar någon del varje dusch. Varierar mellan att sitta på pall och sätta upp benet mot väggen, stå eller sätta upp ett ben på pallen. Resultatet blir inte strålande men okej. Däremot intimare rakning är bara att glömma.
Funderar på att boka in en till fotvårdstid för att få hjälp med fossingarna, är ju verkligen inte lätt att klippa naglarna eller fila fötterna
Svårt att tro att jag hade MVG i svenska
Jag står inte ut med orakade ben så rakar någon del varje dusch. Varierar mellan att sitta på pall och sätta upp benet mot väggen, stå eller sätta upp ett ben på pallen. Resultatet blir inte strålande men okej. Däremot intimare rakning är bara att glömma.
Funderar på att boka in en till fotvårdstid för att få hjälp med fossingarna, är ju verkligen inte lätt att klippa naglarna eller fila fötterna
Jag hade lite på känn att det skulle bli så här eftersom hon varit rabiat med sina åsikter sen vi berättade att vi väntade barn.
Sambon ska prata med far sin och se om han kan få henne på andra tankar. Jag gillar min svärfar. Han vet i alla fall vad space är.
Jag var så nära att be henne fara och flyga igår när hon minsann talade om för mig i en annan diskussion att jag inte direkt är en rikemansunge. Hon är liksom otrevlig överlag