Vinterföräldrar 2016/17. Del 2.

Heja @et_flickan!! Håller tummarna!

Själv sitter man på vårdcentralen för att lämna prov för UVI akut. Ökat ont i ryggen och "mensvärk". Annars får vi se. Suck

Heja @et_flickan!!! Fast knip till i morgon ;)

Kl

Jag är gravidirriterad. Jag vill spela Bingo Lotto ikväll. Var på sambon att vi skulle köpa när vi var i stora köpcentrumet. Han ville vänta för vi egentligen bjudna på julvaka hos hans familj och vi visste inte om vi skulle hinna. Blev att vi är hemma ikväll så då fick vi traska till Pressbyrån för att köpa lotter. Jag har feeett med foglossningar och kan knappt gå. Så visar det sig att lotterna är slut... besvikelsen är total. Typ helt grinfärdig. :cry:

God jul! :heart

Jag är fortfarande hemma. Värkarna gör ont nu och jag får ta dom ståendes för att klara av dom. Men jag är så egen och vill inte in än, plus att jag tycker dom kommer för oregelbundet. Så jag kämpar på :)

Jag hade aldrig regelbundna värkar (visserligen igångsatt) men hade bara värkar i 30 s, två täta och sedan 10 min paus

Det hoppas jag inte. Beror väl på hur långt jag kommit så att säga.

Ja vi har tio mil :nailbiting: dessutom är det tydligen jätte halt på vägen idag.

Jag hade åkt in, är omänskligt om ni blir hemskickade igen när ni har så långt. Vänta inte för länge heller, jag trodde jag skulle bli hemskickad med sonen = va öppen 8 cm och tyckte ändå det va hanterbart.

Men du känner bäst själv så klart :)

Det hoppas jag inte. Beror väl på hur långt jag kommit så att säga.

Ja vi har tio mil :nailbiting: dessutom är det tydligen jätte halt på vägen idag.
Jag hade åkt in. Dels tyckte jag att värkarna var lite svåra att ta i bilen och om det är halt ute är det ju skönt att kunna köra utan stress. Om ni (vilket känns osannolikt med ert avstånd) inte skulle få stanna kvar hade jag tagit in på hotell.

Jag hade åkt in. Dels tyckte jag att värkarna var lite svåra att ta i bilen och om det är halt ute är det ju skönt att kunna köra utan stress. Om ni (vilket känns osannolikt med ert avstånd) inte skulle få stanna kvar hade jag tagit in på hotell.

Håller med om den. Jag tyckte det var jobbigt med värkar i bilen... Och vi har sju mil. Dom längsta milen någonsin. Spydde av värkarna mot sista milen, hade tack och lov påse med.

Och tio mil är långt i dåligt väglag.

Lycka till! :heart

Heja @et_flickan!! Håller tummarna!

Själv sitter man på vårdcentralen för att lämna prov för UVI akut. Ökat ont i ryggen och "mensvärk". Annars får vi se. Suck

Hade uvi... Nu antibiotika i fem dagar. Läkaren sa att det är lugnt med bäbis, men jag blir orolig. Har ju känt ont sen i måndags, men trodde ju att det var allt lyfta/bära/leka med sonen som gjorde mig mer sliten i rygg och mage...

Hästar är fantastiska. Folk som har samspel med sina djur och kontroll på vad de gör är fantastiska.
*sitter i soffan och bölar till sammanfattning från SIHS*

Puh. 8 timmar med vaken baby i ett sträck idag. Mycket skrik och gråt. Sovit mikropauser men vaknat av allt tex när mannen spola på toaletten.

Nu har vi alla bäddat ner oss i sängen

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 147
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 225
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
97 862
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?