Grattis!!!00.51 kom en flicka till världen love:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!!00.51 kom en flicka till världen love:
00.51 kom en flicka till världen love:
Sova verkar inte jag få göra. Sammandragningar, bortdomningar som fan i vänster arm, allmän oro i kroppen. Stundvis ont under brösten.
Jag vill bara sova!
Stort grattis Världens bästa julklapp00.51 kom en flicka till världen love:
Grattis till julebebisen!00.51 kom en flicka till världen love:
Grattis!!! Vilken fin julklapp00.51 kom en flicka till världen love:
Stort grattis00.51 kom en flicka till världen love:
Inte pigg idag direkt. Tror jag har träningsvärk i bröstkorgen, runt om men mest under brösten. Skulle försökt bättre med att ignorera den där blöta torvbädden som bara skrek efter att få bli lite korrigerad. Och haft vagn i mataffären. Och lagt mig i sängen istället för soffan. Helt slut idag.Sova verkar inte jag få göra. Sammandragningar, bortdomningar som fan i vänster arm, allmän oro i kroppen. Stundvis ont under brösten.
Jag vill bara sova!
00.51 kom en flicka till världen love:
Japp, en julbebis
Grattis!
Ja det har jag känt på mig sen april
Lånar knapp.
Vi åkte in till förlossningen strax efter sex. Vid åtta blev jag undersökt och var öppen fem cm. Ingen värkvila för fem öre, lustgasen var rena drömmen. Krystade länge med lång vila mellan krystvärkarna. Jösses vilken kraft föresten. Det var som om någon annan tog över min kropp. Riktigt häftigt.
Hittade en grymt bra teknik och fick massa beröm från två underbara barnmorskor. De coachade mig perfekt! Och min sambo Han är fantastisk! Hade ändå en trevlig upplevelse trots smärtan
Ja det har jag känt på mig sen april
Lånar knapp.
Vi åkte in till förlossningen strax efter sex. Vid åtta blev jag undersökt och var öppen fem cm. Ingen värkvila för fem öre, lustgasen var rena drömmen. Krystade länge med lång vila mellan krystvärkarna. Jösses vilken kraft föresten. Det var som om någon annan tog över min kropp. Riktigt häftigt.
Hittade en grymt bra teknik och fick massa beröm från två underbara barnmorskor. De coachade mig perfekt! Och min sambo Han är fantastisk! Hade ändå en trevlig upplevelse trots smärtan
Är tråkig och fortsätter med mitt gnäll. Måste få ur mig det nånstans. Så vill ni inte läsa, gå till nästa inlägg direkt.
Känns som att magsäcken numera är bakom revbenen, under brösten. Och har mer eller mindre konstant halsbränna. Och är jättetrött. Och magen både stor och spänd. Och har stora problem med vänster arm och hand.
Men kom iväg till svärmor, har fått i mig lite mat och fått några julklappar. Åker till stallet om några timmar och tar in hästarna tillsammans med maken innan vi bäddar ner oss hemma med en film. Hoppas på bättre mående imorn. Lyckades sova 1,5 timme efter stallet i förmiddags.
Inte hunnit ta fram tabletterna denna gång. Försöker hålla ordning med hjälp av maten, men får nog ge upp ikväll innan sängen.Äsch, vi två kan ha vår gnällhörna
Har du testat med gaviscon,omeprazol eller Novalucol? Det hjälper faktiskt bra, har också konstant halsbränna
Känner för övrigt igen mig i allt du skriver över, har till råga på allt fått för mig att jag har bf om några dagar istället för veckor. Kan inte förstå att det inte är sonen som ska ut (bf 27/12 för 3 år sedan)
Inte hunnit ta fram tabletterna denna gång. Försöker hålla ordning med hjälp av maten, men får nog ge upp ikväll innan sängen.
Vet inte om jag är så trött eller om jag spänt mig så mycket eller om stormen utanför påverkar (inte alls omöjligt), men jag börjar få lätt huvudvärk och feberkänningar i nacken...
Viken julafton. Nu kommer ingen vilja skaffa barn mera
Först jullunch hemma med en vän. Baby spydde först vid matbordet (fick utpumpad mjölk ur flaska,åt för fort) och bajsade sedan genom alla kläder med tydlig brun fläck på ryggen...
Julkaffe på kvällen hos svärmor och man. Vi kom 19 vilket var för sent för lilleman. Stannade bara 90 min. Avslutade med 10 min gallskrik när vi packade ihop. Svärmor så överförtjust och bara fotade (måste ha kommit över 100 bilder på den tiden) mannen styvbror deklarera att han skaffar inga barn innan 40...
Lilleman somna 12 i natt och vaknat varannan timme för mat. "Tur" att de blev blixthalka ute så vi inte kan åka till mina föräldrar 10 mil bort idag (varit rätt många olyckor igår på den sträckan pga vädret)