Kollade i trådens BF-lista och det är ju ganska kul att det är ett hopp på en månad runt jul/nyår, undrar om någon av oss ändå kommer ligga på förlossning/BB under någon av storhelgerna.
Har tänkt den tanken jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade i trådens BF-lista och det är ju ganska kul att det är ett hopp på en månad runt jul/nyår, undrar om någon av oss ändå kommer ligga på förlossning/BB under någon av storhelgerna.
Minns inte när du ska ha.. Det är inte förvärkar då?
Minns att dom kändes av innan... trodde ju först att jag vaknade av förvärkar (igen) när det sen var det riktiga som startade igång.
Som @*Gotlandsrusset* har koll på, så har jag BF 20/1, men kan mycket väl vara förvärkar...eller bara växtvärk.
Känner mig som en stalker Beror nog mycket på att vi bokat dejt på BB och inte bor så långt ifrån varandra med
Däremot kan jag aldrig komma ihåg vem det är som har bf samma dag Det borde jag ju göra!!
(Tjuvkikade nu och det är ingen mindre än @supersonic)
Känner igen det där, idag så stack det ut en trolig fot högt upp i magen ont gjorde det också.Knoddrick på väg ut ur magen, som en alien. Nästan konstant aktivitet på vänstra halvan av magen. Dunk, bök, rummel, studs, böööööj.
Öm på insidan.Känner igen det där, idag så stack det ut en trolig fot högt upp i magen ont gjorde det också.
Det är rätt komiskt stt ingen lyckats pricka in något datum i jul. För tre år sedan hade jag bf 25/12
Men kanske är det någon som får världens finaste julklapp
Det är nog jag som får julklappen. De flesta av mina vänner tror det, jag tror det och sambon tror det.
Känner mig som en stalker Beror nog mycket på att vi bokat dejt på BB och inte bor så långt ifrån varandra med
Däremot kan jag aldrig komma ihåg vem det är som har bf samma dag Det borde jag ju göra!!
(Tjuvkikade nu och det är @supersonic)
Har en kompis som fick 23/12 men jag tror fortfarande på 17e
Planering, vad är det?Bra planering kallar jag det!