@Chardonnay du ska absolut inte känna dig töntig, du är klok som agerar när det är övermäktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personligen är jag mer sårbar och har större behov av att få ta det lugnt/vara sjukskriven när jag är slut/mår dåligt mentalt/psykiskt. Så jag tycker absolut inte du är töntig snarare väldigt sund som inser att du behöver ta det lugnt. Ingenting blir bättre av att kämpa på och låtsas som ingenting.
Smärta kan jag leva med men när det blir för mycket i huvudet då blir jag helt handikappad, inte för intet jag gått hos psykolog hela graviditeten
November
22/11 vinkelina, första barnet, pojke född 5/12
December:
6/12 - Karolajna, andra barnet, flicka (Vilja) född 23/11 kl 19.50, 4390 g och 52 cm
7/12 - cute_beast, första barnet. En flicka född 4/12 kl 16:30, 3515 g och 50 cm
13/12 - LillaMy84, tredje barnet
15/12 - Solvind, andra barnet
17/12 - et_flickan, första barnet
Januari:
16/1 - *gotlandsrusset*, andra barnet, flicka.
16/1 - supersonic 28 år, andra barnet
18/1 - trixan, första barnet, pojke
20/1 - MEJ84, första barnet
20/1 - malumbub, första barnet
25/1 - Atiksa, första barnet
28/1 - Lady_A 31 år, första barnet, tjej
Februari:
5/2 - Safir, första barnet
9/2 - amk, första barnet
10/2 - megin, första barnet
12/2 - Halali, första barnet
22/2 - Hera_ 30 år, första barnet
24 /2 - Pilo, andra barnet, RUL tror en lillasyster
26/2 - Glittra, andra barne
28/2 - Chardonnay, första barnet RUL sa tjej
Jag uppdaterar med senaste, la in födelsedatumet för @vinkelina och tog bort @Ariane
Har fått en tid hos läkare nästa vecka. Satt och grinade i telefon under hela samtalet med bm. .
Nu har vi ett namn. Kommer att bli en liten Gustav. Som min pappas andranamn.
Och de firar vi med (i skrivande stund) bajsblöja 7 för dagen. Varit stopp sedan i söndags. "Synd" att vi har wc på vinden och att jag inte kan bära i trappan så mannen får ta alla
Sambon drog nyss på julbord med jobbet och här sitter jag och får "stackars mig, nu blev jag själv igen" känslor
Inte rimligt för fem öre.
Nu har vi ett namn. Kommer att bli en liten Gustav. Som min pappas andranamn.
Och de firar vi med (i skrivande stund) bajsblöja 7 för dagen. Varit stopp sedan i söndags. "Synd" att vi har wc på vinden och att jag inte kan bära i trappan så mannen får ta alla
Samma här. vill bara att sambon ska komma hem.Sambon drog nyss på julbord med jobbet och här sitter jag och får "stackars mig, nu blev jag själv igen" känslor
Inte rimligt för fem öre.
Alltså allvarligt! Köp inte toalettpapper med tomtar på, iaf inte de med röda luvor. Varenda gång jag kissat så dör jag en smula när jag ser allt rätt i toalettstolen....