Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
@hemlig
Ja ibland undrar jag om det är jordens undergång när han slagit lilltån. Nä, men är han sjuk på riktigt så är han och då brukar då alltid jag ta hand om honom. Fråga om han vill ha te, om jag ska köpa halstabletter osv. Så som en annan vill bli bemött. Dock har jag aldrig varit sjuk alla de år vi varit tillsammans så han har aldrig behövt återgälda det. Men nu när jag knappt kan resa mig upp för att fogar och mage är bråkiga så säger han plötsligt inte ett knyst. Behöver jag hjälp får jag uttryckligen be om det. Det kan jag bli så less på! Hur kan lite halsont göra sån skillnad? Jaja. Får väl vara glad att det här kom nu och inte sen när man har en liten att ta hand om också... Han har varit så himla underbar hela graviditeten, men som sagt så tog visst den här hemska förkylningen halvt död på honom så då betydde mina bekymmer ingenting längre.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Trädgård & Växter Mamma brukar plantera ut sina och de överlever hos henne i zon 2-3 (sthlm skärgård). Med det sagt ska man vara medveten om att det...