Kanske inte så lugnande men min mage har tom backat lite på måtten när barnet sjunkit ner. Var ingen fara sålänge fosterrörelser var normala
Väntar på leverans från apoteket, nu står jag inte ut längre. Kommer inte ta vaccinet iom att jag är sjukare nu än förra veckan, måste bli frisk från detta i första hand. Sovit tre timmar totalt inatt, haft ett tryck neråt och som kraftig mensvärk som både hållit mig vaken och väckt mig. Eller också vaknar jag av att jag har så mycket slem i halsen att jag knappt får luft, väldigt glamoröst.
Usch och fy vad tråkigt det där låter var för sig, tillsammans kan det inte vara någon hit!
Din mensvärk låter som förvärkar i mina öron också, alla gånger jag fått värkar har smärtan varit påfallande lik mensvärk, utöver det jag känt i magen. Nu är väl detta säkert högst individuellt också, men det låter påfallande likt..
Kroppen är rätt finurlig dock, en väninna till mig fick vinterkräksjukan 1 vecka efter BF. Hon mådde pyton men kroppen fokuserade bara på att bli frisk och förlossningen satte igång någon dag 3 veckor efter BF, när hon var pigg och frisk igen. Jag vet flera som råkat ut för liknande, så förhoppningsvis kan du vara lugn att kroppen inte sätter igång något förrän du mår bra igen.