Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Körsbärstomater lägger jag till också gott som godis
Det närmsta apelsin jag kommer är apelsinkrokant det är onödigt gott
Ja! Apelsinkrokant!
Äter det just nu
December
8/12 - miiiiiiia, 26 år, första barnet
13/12 - Sofie.S, 21 år, första barnet
18/12 - Donnatello, 29 år, andra barnet (2011)
31/12 - Miks, 33år, andra barnet(2009)
Januari
2/1 - SaraXX, andra barnet (2011)
2/1 - Proxygirl, andra barnet (2011)
5/1 - lillajag, två första barnen, tvillingar
9/1 - Sorbe, 26 år, första barnet, pojke
26/1- Pinnsky, 26 år, första barnet pojke
25/1 - nagelbitarn,28 år, första barnet
29/1 - Appleflower, andra barnet
Februari
6/2 - westernsuzie, 30 år, andra barnet
8/2 - skiesabove, 27 år, första barnet
16/2 - Pudsey, 30 år, första barnet
20/2 - Blåbär, 28, första barnet
21/2 - Thalia, 33 år, andra barnet
27/2 - Toltmoppe, 25 år, andra barnet
Jag hoppar in i den här tråden om det går bra
Är 30 år, bor strax utanför Stockholm och har en dotter på 1,5 år och nu om allt går bra blir hon storasyster i februari Lite oväntat, jag och sambon hade pratat lite om att vi båda vill ha fler barn men p.g.a diverse anledningar trodde vi att det skulle bli svårt och ta lång tid. Tills jag insåg att jag nog mått lite diffust illa och varit trött i några veckor, tog ett graviditetstest och fick ett solklart plus!! Fick göra ett tidigt ultraljud eftersom jag inte hade någon aning om vad det kunde va för vecka och var då redan i vecka 14! Nu är jag i vecka 19 och gjorde det vanliga ultraljudet igår och såg den lilla krabaten sprattla omkring där inne. Så himla mysigt och fantastiskt
Låter exakt som för mig .
Vågar jag färga hemma själv? Jag är alldeles för snål för att gå till frisören för det, jag brukar färga själv.
Herregud vad jag känner mig nere just nu, jag bara gråter.
En kompis som är i vecka början av vecka 42 (!) åkte in till förlossningen i går eftersom bebisen hade varit väldigt lugn under dagen. Just nu ligger hon och föder fram sitt döda barn. Det är så sorgligt att jag inte vet var jag ska ta vägen
Vilken himla mardröm Sånt som inte borde få eller kunna hända
Förut hade vissa tre veckor men nu är det nog 42 på alla (tror jag).Jag kan inte släppa tanken på att om de hade satt igång henne tidigare kanske bebisen hade klarat sig. Har alla landsting en igångsättninsgräns på två veckor?
Herregud vad jag känner mig nere just nu, jag bara gråter.
En kompis som är i vecka början av vecka 42 (!) åkte in till förlossningen i går eftersom bebisen hade varit väldigt lugn under dagen. Just nu ligger hon och föder fram sitt döda barn. Det är så sorgligt att jag inte vet var jag ska ta vägen