Hoppar in från hösttråden.Konstigt nog, även om jag inte tänker så mycket på missfall så tänker jag ändå varje gång jag har gått på toa att "nej inget blod nu heller, skönt". V. 9+2 är jag idag och för varje dag som går känns det lite bättre. Lite närmre målet och lite mindre missfallsrisk.
Har gått en sväng med min mamma idag på stan och nu har jag så ont i ländryggen och ner i rumpan att jag i princip inte tar mig ur soffan Fyndade iaf ett par mammajeans för 150kr (nedsatt från 399kr) så det känns okej. Hatar det faktum att mina kläder inte passar och att jag inte kan dölja mitt havandeskap lika länge som många andra kan. Mina kära mamma har i alla fall otroligt roligt åt att jag får mage tidigt, så snäll så
Det är bara mina föräldrar och min bästa vän som vet om att vi väntar syskon. Jag känner mig inte alls pepp på att berätta för folk att jag är gravid. Vill hålla det helt för mig själv men det är ju en ren omöjlighet med den putande magen. På måndag ska jag jobba igen och det går ju inte att dölja direkt att jag sväller. Stor nackdel med arbetsuniform.
Jag var tvungen att använda gummiband i byxorna från v.7 och kunde endast ha mammabyxor från v.10 så du är långt ifrån ensam. Är i v.20 nu och nu känns det mer ok att jag har mer mage än många andra