Sv: Vinterföräldrar 2012/2013 del 3
Jag skrev ett jättelångt inlägg på mobilen förut, men så blev jag avbruten och glömde av det. Sen när jag skrev klart och skulle posta så fick jag bara felmeddelande.
Hur som helst. En sammanfattning av vad som stod i inlägget:
Fibusen: Ja, han har verkligen fått dubbelhaka nu! Han har alltid haft den, men den har blivit betydligt mer framträdande sen han började med ersättningen. Tror han gjort ett rejält hopp på BVCs kurvor sedan han började med den. Min uppfattning är ändå att längden hänger med, så han kommer förhoppningsvis inte se ut som en fotboll.
Det var över en månad sen vi var på BVC. Vi hade tid igår, men den fick jag lov att ändra så nu ska vi inte dit förrän nästa fredag.
Ferrari: Alvin vänder sig obehindrat från mage till rygg. Från rygg till mage är lite knepigare, men han har gjort det ett par gånger. När han ligger på mage drar han upp knäna i krypställning och skjuter ifrån, vilket gör att han lite smått står på huvudet eftersom inte överkroppen rör sig en millimeter.
Chambery: Vad söt hon är! Och vad mycket hår!
Vi tar isär flaskan mellan varje matning (har MAMs anti-kolikflaska) och diskar med diskborste och diskmedel. Jag har inte känt att den skulle vara ofräsch. Tror att om den skulle bli stående längre och om man inte tog isär den varje gång så skulle den nog kunna kännas ofräsch efter ett tag. MAMs flaskor ska ju gå att diska i maskin också i övre korgen, men även samma där så gäller nog att plocka isär den. Vi har aldrig kört i diskmaskinen av den simpla anledningen att vi bara har en stor och en liten flaska och vi använder den stora mest hela tiden.
westernsuzie: Idag har jag återhämtat mig från gårdagens mjölkstockning (med 39 graders feber)! Jag hade en ny BH och det var tydligen ingen höjdare (än)...
Alvin gick med pappa och storebror till farmor och farfar och jag har städat lite hemma. Alvin sov mest hela förmiddagen. Han är lite förkyld (för inte kan väl så små vara pollenallergiska..?).