Grattis!Igår kom vår lillebror till världen med planerat ks. Han vägde 3495g, vet inte längd än. Allt har gått superbra med oss båda och storasyster är kär
Han är så lugn, ammar och sover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Igår kom vår lillebror till världen med planerat ks. Han vägde 3495g, vet inte längd än. Allt har gått superbra med oss båda och storasyster är kär
Igår kom vår lillebror till världen med planerat ks. Han vägde 3495g, vet inte längd än. Allt har gått superbra med oss båda och storasyster är kär
Stänga av ska det stå.Hormonig dag idag, så jag vill bara be hela mänskligheten fara och flyga och grinar för allt typ. Asjobbigt, kan man inte bara snga av det?
Blir så less på att han dels inte bara kan låta mig vara om jag inte är helt 100 någon dag, istället tjatar han bara om vad det är som är fel. Sedan gnäller han för att jag inte svarar (det gör jag, han får samma svar alla 6000gr han frågar.) Sedan lyssnar han inte när man försöker svara och förklara, då avbryter han bara istället.Trist @Mirre Hoppas han gottgör dig!
Jag har börjat känna mig väldigt rastlös de senaste dagarna och nästan lite nedstämd. Gissar att det är order att vila pga blodtrycket samtidigt som jag har mycket jag vill få gjort. På kvällarna kryper det i kroppen, samtidigt som jag inte riktigt orkar göra något. Konstig kombination. Vi var iaf ute på bio och restaurang häromkvällen, mysigt att passa på medans möjlighet finns.
Tack@superstar och @Mirre det är inte långt kvar för er nu hoppas ni får det lite lugnt sista tiden
Jag är så tacksam övre mina två fina barn och känner nu att vår familj är komplett. När dottern föddes så kändes det annorlunda, kändes sorgligt att inte vara gravid mer och jag saknade att ha henne i magen. Inte ett dugg sugen på fler graviditeter och jag längtar efter att få tillbaka kroppen och börja träna som vanligt igen.
Vår lillebror är så okomplicerad
Kan önskar att man hade haft den erfarenheten man har nu med första barnet. Äter då och då och sover sammanhängande långa stunder bara han är nära.
Tack!
Blev ett par ombyten med kläder, filt och overall för hemfärden. Blöjor finns väl på BB förmodar jag så det lär vi väl inte behöva ha medTack!
Jag har packat ner en eller två uppsättningar body+byxor och en pyjamas tror jag. Jag har för mig att dottern inte kläddes på förrän vi skulle åka hem men då var det å andra sidan sommar. Men jag är mycket mån om hud-mot-hud kontakt den första tiden och räknar med att ha bebis så under eventuell BB-vistelse (om allt går bra åker vi gärna hem så fort som möjligt). Har därför med ett par filtar (en tunnare i bomull och en tjockare i ull) att ha över bebis istället för kläder.
Ja det är otroligt häftigt!Hur kan man känna så mycket kärlek för någon man inte har träffat än? Lillan sparkar och har sig som bara den och det känns att hon sjunkit längre ner nu. Hon kan komma när som helst nu
GrattisDen 30/12 kom våran lilla flicka
51cm och 3540g
GrattisDen 30/12 kom våran lilla flicka
51cm och 3540g
Stort grattis!! love:Den 30/12 kom våran lilla flicka
51cm och 3540g