Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur var trycket?BM idag, får se vad trycket ligger på nu.
Det låg väldigt bra sist så jag hoppas att det gör det nu också.
150/100 så lite högt men inte värre än det legat på hittills.Hur var trycket?
Mitt var högt så vi fick åka till förlossningen. Har gått ner lite nu men får troligtvis blodtrycksmedicin. De har gjort en hinnsvepning så bara hoppas på att den gör nytta, annars troligtvis åter efter helgen för ny bedömning.
Oj, jag blev inskickad för samma tryck. Som vanligt olika rutiner i olika delar av landet, gissar jag.150/100 så lite högt men inte värre än det legat på hittills.
Håller tummarna att hinnsvepningen hjälper
Ja, vi har varit in förut men de avvaktar väldigt mycket tycker jag.Oj, jag blev inskickad för samma tryck. Som vanligt olika rutiner i olika delar av landet, gissar jag.
Jag hade nu 140/80 på förlossningen och fick medicin. Men det kan bero på att jag har huvudvärk som inte släpper på Alvedon så de går säkert på symtom också.Ja, vi har varit in förut men de avvaktar väldigt mycket tycker jag.
Säger hela tiden att jag ligger på gränsen för att få medicin men var den gränsen går vet jag inte.
Det gör de nog, jag har inte haft några direkta symtom så men fått stränga order om att ta det lugntJag hade nu 140/80 på förlossningen och fick medicin. Men det kan bero på att jag har huvudvärk som inte släpper på Alvedon så de går säkert på symtom också.
Heja oss, snart i mål!
Den 30/12 kom våran lilla flicka
51cm och 3540g