Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hårbotten har fått totalt spader.
Har fått mängder med mjäll bara sådär från ingenstans Kan man få det när man är gravid? Vad kan man göra åt det?
Det är santAllt kan ju hända när man är gravid...
Fy, idag har jag haft så sjukligt med sammandragningar. Vissa till och med så jag måste stanna upp och andas lite. Var ute och köpte julklappar och storhandlade, helt slut efteråt! Det lugnar dock ner sig snabbt om jag sätter mig eller vilar. V 39 idag så nu är det inte långt kvar.
December
4 kryptisk, 32 år, andra barnet
8 Martina_m, 32 år, första barnet
17 Reville, 31 år, första barnet
24 znkkz, 29 år, första barnet
Januari
1 viadukt, 32 år, andra barnet
3 superstar, 31 år, andra barnet
18 vitavi, 28 år, andra barnet
20 Mirre 32 år, tredje barnet
Februari
15 Julmust 37 år, andra barnet
Jaha blir det några fler bebisar före nyår tro? Minns jag rätt att din ska "vräkas", @viadukt ?
God jul till er alla!
Lycka till när det är dags@superstar yes, du minns rätt vi har inte långt kvar nu.
Lugn och skön jul fick vi men juldagen började två av våra gäster i familjen att kräkas!! Fy!!! Så det har varit ett dygn av skräck att vi skulle bli dåliga med. Skickade hem dem illa kvickt!! Verkar som om vi klarat oss iaf.
Jag känner mig faktiskt lite oförberedd på bebis men tänker att det ordnar sig. Det viktigaste finns här hemma. Har senaste veckan haft sjukligt mycket sammandragningar och kan inte gå speciellt mycket. Riktigt ont i symfysen med. Lite lätta förvärkar men annars inget.
Underbart, stort grattisIgår kom vår lillebror till världen med planerat ks. Han vägde 3495g, vet inte längd än. Allt har gått superbra med oss båda och storasyster är kär
Han är så lugn, ammar och sover
Grattis till erIgår kom vår lillebror till världen med planerat ks. Han vägde 3495g, vet inte längd än. Allt har gått superbra med oss båda och storasyster är kär
Han är så lugn, ammar och sover