Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tröttheten alltså... Det är som att någon har ”vridit av kranen”, det finns liksom ingen energi. Dessutom yr om jag står upp för länge. Har insett att jag måste acceptera att jag behöver sova mycket mycket mer än vanligt, 8 timmar är inte tillräckligt...
Sov ni mycket mer än vanligt de första veckorna? Jag är i vecka 7.
Tröttheten alltså... Det är som att någon har ”vridit av kranen”, det finns liksom ingen energi. Dessutom yr om jag står upp för länge. Har insett att jag måste acceptera att jag behöver sova mycket mycket mer än vanligt, 8 timmar är inte tillräckligt...
Här bokar man tid själv online i v 18-20. Supersmidigt!Har inte uppdaterat på länge nu, har varit mitt uppe i att köpa gård. Imorgon skriver vi papper med banken och sen har vi tillträde från 18/7, ska bli såååå skönt. Blir mysigt att ha hästarna hemma. Ska snart skicka dem på betäckning, blir säkert roligt att fölvaka med en liten bäbis nästa sommar, eller vad tror ni?
Är i vecka 19 nu. Snart dags för rul. Tycker vi verkar ha så sent rul här. Har haft runt 20+6 med mina två tidigare graviditeter och tror jag hamnar därikring nu också. Vill ju helst haft det avklarat typ igår
Kan utan problem sova 15 timmar per dygn minimum 10 men de hinner man ju aldrig
Alltså den där tröttheten tyckte jag var värst! Sov lätt 10 timmar per natt plus en eller två tupplurar under dagen på en timme eller mer Nu i vecka 19 sover jag varannan natt istället Jaja, får väl sova om några år igen
Ja fy! Tröttheten är det värsta tycker jag. Jag har en kronisk sjukdom som bla innebär trötthet av olika slag men det här är helt sjukt. Helt annorlunda och som tur är går iaf den här tröttheten att sova bort lite.
Förra graviditeten sov jag 1h vid lunch på jobbet varje dag och ca 2h direkt när jag kom hem för att orka med dagarna. Det började ungefär vid v. 20.
Jag var sjukt trött de första veckorna, framförallt v.5-10. Kunde ta "powernaps" (=sov på soffan så fort jag hade tid över) och sov ändå som en stock nätterna igenom. Det var som att jag inte kunde sova för mycket.Tröttheten alltså... Det är som att någon har ”vridit av kranen”, det finns liksom ingen energi. Dessutom yr om jag står upp för länge. Har insett att jag måste acceptera att jag behöver sova mycket mycket mer än vanligt, 8 timmar är inte tillräckligt...
Lite ont i magen idag, hoppas det går över. Får som lite magknip ibland, en stund sedan går det över. Tänkte jag skulle ta det med bm när vi ska dit. Blir lätt andfådd också, jätteirriterande.
Jag var sjukt trött de första veckorna, framförallt v.5-10. Kunde ta "powernaps" (=sov på soffan så fort jag hade tid över) och sov ändå som en stock nätterna igenom. Det var som att jag inte kunde sova för mycket.
Som mensvärk typ, släpper efter en stund igeÄr det som magknip eller mer som mensvärk? Jag får som molvärk/mensvärk lite då och då, känns lite obehagligt men jag antar att det är livmodern som växer eller nåt. Allt är väl normalt har jag hört
Som mensvärk typ, släpper efter en stund ige
Härligt @Vitavi !!
Jag mår mer illa igen. Standardkommentaren från mig tydligen, telefonen visste vad den skulle skriva Tror det är värmen i kombination med för lite sömn, igen... Har så svårt att komma i säng på kvällarna nu, de är ju så fina...