De räknar fullgångna veckor. Så om du tex är i v 13 (12+3) så kommer de säga v 12.
Jag förstår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De räknar fullgångna veckor. Så om du tex är i v 13 (12+3) så kommer de säga v 12.
Kroppen arbetar redan hårdare av att vara gravid, så därför blir man lättare andfådd.Fler som blir andfådd lättare som gravid än innan? Kan man göra något åt det?
Och här är det vecka 14 och jag börjar äntligen må bättre! Haft 3 bra dagar nu med bara lite illamående! Dessutom lite piggare på kvällarna, orkade till och med fixa lite i trädgården igår kväll. Hoppas hoppas hoppas att det får hålla i sig nu!
Hur mår ni andra? Hur ligger ni till? Vecka, närmast på agendan?
Ja det tar otroligt mycket på krafterna med illamåendeÄr i v.15 och har *pepparpeppar* kommit förbi illamåendeperioden. Innan kräktes jag ca 2dagar i veckan så inget extremt, men illamåendet låg liksom på lur hela tiden och tog på krafterna och energin.
Åh det hade kunnat vara mina ord för en vecka sedan Jag hoppas så att det snart lättar för dig också.Vecka 13 började idag och mår inte illa dygnet runt längre men fortfarande varje dag. Tröttheten och yrseln närapå outhärdlig
Tack! Hoppas jag med!Åh det hade kunnat vara mina ord för en vecka sedan Jag hoppas så att det snart lättar för dig också.
Någon utav er som har häst/rider regelbundet? Vad har ni för ridbyxor?
Jag har övergett mina vanliga ridbyxor och införskaffade ett par ridleggings som har fungerat bra, men jag känner att resåren börjar spänna emot lite obehagligt på magen
Ah, smidigt!Jag rider varje dag! Använder ridleggings med låg midja som jag faktiskt kunde ha hela förra graviditeten enda fram till bf
Resåren hamnar liksom under magen och de är mkt stretch så trots enorm mage i slutet fungerade de in i de sista
Ah, smidigt!
Mina har väldigt bred resårkant och den stör mig. Antingen får jag dra upp den högt eller ha under magen sas.. Var har du köpt dina?