Kub-ultraljudet idag och allt såg bra ut!
Härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kub-ultraljudet idag och allt såg bra ut!
Jag mår mer illa igen. Standardkommentaren från mig tydligen, telefonen visste vad den skulle skriva Tror det är värmen i kombination med för lite sömn, igen... Har så svårt att komma i säng på kvällarna nu, de är ju så fina...
Ja sist hade det gått över vid det här laget Men jag sover så dåligt, tror det hänger ihop med det. Och värmen!Usch vad drygt med illamående, borde väl gå över snart?
Det är ju inte säkert. Hade en stackare i min föräldragrupp som mådde illa och kräktes av och till fram till barnet föddes i v 38. Men det hör nog till ovanligheterna som tur är!Usch vad drygt med illamående, borde väl gå över snart?
Och ett inlägg till från mig... (passar på när jag sitter vid datorn...) och nu blir det gnäll.
Jag mår skit! Illamående, huvudvärk dagligen, vansinnigt trött, sover illa på nätterna, avskyr värmen... En vecka kvar till semestern och jag är så less. Hoppas att jag ska må bättre när jag är ledig och kan skjuta lite på dygnet och sova längre på morgnarna, fast vi har det väldigt lugnt på jobbet just nu så kan inte påstå att jag tar ut mig direkt. Älskar normalt sett värme men just nu är det ju helt fruktansvärt.
Nu har jag mått såhär i två månader ungefär. Varit en tråkig mamma, en trött hustru, trist hundägare och obefintlig vän. Jag vill bara få vara pigg och glad, pyssla i trädgården och leka med dottern. Inga mer barn för mig sen, tack!
Over and out...
Ja sist hade det gått över vid det här laget Men jag sover så dåligt, tror det hänger ihop med det. Och värmen!
Men snart semester, blir väl förhoppningsvis lättare att sova då
Det är ju inte säkert. Hade en stackare i min föräldragrupp som mådde illa och kräktes av och till fram till barnet föddes i v 38. Men det hör nog till ovanligheterna som tur är!
Välkommen till tråden @Julmust Min graviditet med dottern var en fullständig överraskning och chock, så jag kan delvis sätta mig in i dina känslor. Oftast blir det ju bra, men såklart att det kan vara tuffa omställningar. Hur gammalt är ditt första barn? Är du helt ensamstående? Du behöver såklart inte svara om du inte vill
Vi har kvar emmaljungan sedan dottern och sen har vi en thule glide som vi faktiskt mestadels använder även vid ev promenad så vi kommer inte köpa någon ny. Dottern går dessutom helst, får bära henne i selen ibland. Bebis kommer vi ändå att bära mestadels så ska någon åka vagn blir det nog storasyster.Har någon av er börjat fundera på det här med barnvagn än?
Har någon av er börjat fundera på det här med barnvagn än?
Hej alla.
Verkar inte gå så bra för mig. Kom lite blod i fredags och i morse. Och däremellan kommer brunt med små bitar i. Ursäkta för detaljerna.
Vill någon vara snäll och ta bort mig från listan?
Jag är så fruktansvärt ledsen.
Hoppas att ni fortsätter eran fantastiska resa med att må bra. Jag kommer att smyga in och läsa om er. Och hoppas att snart få vara med i en liknande tråd.