Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade så med min yngsta, tillräckligt för att behöva ha ett trosskydd i. Han föddes sedan utan problem några dgr över tiden.Här vet jag inte hur det går... Så himla orolig, fick en blödning i lördags. Inte mycket, men det var en relativt stor ljusrosa fläck på pappret när jag varit på toa. Efter det kom inget färskt längre utan bara mindre bruna flytningar. Lite lite smått brunt mitt på dagen igår men sen inget mer. Andades ut lite, men sen vaknade jag i natt med molvärk som kändes så som när mensen är på gång och tänkte "Helvete, nu är det kört!" Gick upp på toa och det kom liiiiite lite ljust ljust rosa (alltså precis så att man ser att det är lite färgat). Sen dess har det inte kommit något mer i skrivande stund och molvärken har mer återgått till den vanliga som ligger lite i bakgrunden. Har hittills inte fått varken färskt eller gammalt blod i trosskyddet så inte är det mycket, men man hinner tänka tusen tankar ändå.
8+6 idag och jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. Googlar ihjäl mig och blir inte klokare. Jag vet att det bara är att vänta och se...
Hade så med min yngsta, tillräckligt för att behöva ha ett trosskydd i. Han föddes sedan utan problem några dgr över tiden.
Så det behöver inte betyda något
13+0 är antalet hela veckor+dagar men du är i vecka 14, eftersom du har passerat 13 hela veckor. Du är alltså inne på 14:e veckan som gravid.. hängde du med?Min gravidapp gör mig förvirrad.
Det står v 14 men sedan 13+0 inom parentes. Är jag inte i v 13 då? Enligt bm var jag i v 12 förra v och har tid för ultraljud för KUB på fredag.
Vården räknar bara hela veckor .Min gravidapp gör mig förvirrad.
Det står v 14 men sedan 13+0 inom parentes. Är jag inte i v 13 då? Enligt bm var jag i v 12 förra v och har tid för ultraljud för KUB på fredag.
Som dig ungefär Fast inte så fasligt trött, men stor spänd mage som gör ont framåt kvällarna och jag är tungandad. Mår fortfarande illa men helt klart bättre nu när jag är ledig. Ledig sex veckor nu och ska sen börja plugga... Måste berätta för nya arbetsgivaren att jag är gravid också@Spirea håller tummen att allt är ok!
V 17 för mig nu och plötsligt idag började jag känna mig väldigt gravid. Tungandad och har tryck uppåt inne i magen. Har senaste veckan känt av bebis ett par gånger om dagen, så mysigt! Magen den växer. Är fruktansvärt trött och måste sova middag annars är det outhärdligt framåt 16/17 på eftermiddagen. Ser inte fram emot att börja jobba om 3 veckor.
Hur mår ni andra?
@Spirea Jag hade en del blodblandade flytningar i början av graviditeterna, både den förra (som slutade i MA) och denna. Aldrig med dottern. Så det kan som sagt betyda allt och ingenting... Håller tummarna!