Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så måste jag säga att det är så fantastiskt att inte vara gravid längre! Jag börjar känna mig som mig själv mentalt och även om kroppen (förstås) fortfarande har en bra bit kvar så har jag ändå en helt annan känsla av rörlighet och aktivitet
Allt är bra i måttliga mängderVill bara påpeka att det inte finns någonting som är ”bättre än” choklad
Imorgon kommer BVC på hembesök, hoppas att de har varit i stökiga hem förut
Jag fick ett (stort!) tidigt påskägg av min sambo idag. Nu har jag ont i magenJag har ätit mer än en halv kladdkaka idag.
Mår lite illa och får erkänna att den sista biten fick jag tvinga i mig.
//Lite dålig självdisciplin
+ @FeatherCloud Lite avis på er Jag försöker verkligen hålla mig borta från allt gott. Men det är skittråkigtJag har ätit mer än en halv kladdkaka idag.
Mår lite illa och får erkänna att den sista biten fick jag tvinga i mig.
//Lite dålig självdisciplin
Eller äta popcorn till middag och tro att man ska ha energi för att lägga och underhålla 2 barn..Avdelningen dåliga beslut: att äta en stor kanelbulle och dricka två koppar kaffe och sen tro att man ska kunna ta en tupplur
Jag var nojig med stora barnet och hembesöket så då var det kliniskt rent hemma. Denna gången? Not so muchIgår blev vår lilla plutt en vecka. Jag firade genom att vara ensam med alla barn hela eftermiddagen. Slutsats: vi lever än! Jag älskar vår sele! Det är stoooor skillnad på två (relativt) stora storasyskon och ett litet!
Äldsta var hemma förkyld igår och idag när sambon lämnade mellan på förskolan fick vi veta att ett barn var hemma pga kräkning - vi har bett dem flagga för sådant så att vi kan hålla oss hemma vid behov. Så nu funderar jag på att tassa dit och hämta honom direkt efter att de varit ute på förmiddagen, istället för lite senare som det var tänkt. Planen var ändå att han skulle ta långhelg efter idag.
Igår blev vår lilla plutt en vecka. Jag firade genom att vara ensam med alla barn hela eftermiddagen. Slutsats: vi lever än! Jag älskar vår sele! Det är stoooor skillnad på två (relativt) stora storasyskon och ett litet!
Äldsta var hemma förkyld igår och idag när sambon lämnade mellan på förskolan fick vi veta att ett barn var hemma pga kräkning - vi har bett dem flagga för sådant så att vi kan hålla oss hemma vid behov. Så nu funderar jag på att tassa dit och hämta honom direkt efter att de varit ute på förmiddagen, istället för lite senare som det var tänkt. Planen var ändå att han skulle ta långhelg efter idag.
@YaHilweh glömt att svara. Vi vaccinerar mot rota. Ser ingen anledning till att låta bli.
Lägger du eller tvååringen ner stolarna?När bvc var här den här gången låg bland annat alla köksstolar ner på golvet Så blir det med en tvååring som är en klätterapa
Lägger du eller tvååringen ner stolarna?
Känner väl så egentligen. Vi ska göra det, men inte fören efter påsk@YaHilweh glömt att svara. Vi vaccinerar mot rota. Ser ingen anledning till att låta bli.