Vinterföräldrar -17/18 del 3

Haft flera "hugg" i underlivet nu ikväll men vågar inte tänka att det är något på G för då blir man väl störd om det inte händer något mer

Jag var för övrigt hos BM idag. Både jag och bebisen fick ok-stämpel även om hen inte ville röra på sig när BM försökte provocera fram rörelse - den arma stackaren är som sagt härdad av katter och syskon... Nästa besök är inbokat på BF+3.

Vi är hemma nu. Pga platsbrist på BB skulle inte min sambo fått sova kvar i natt och jag vill absolut inte vara utan honom. Blodförlusten gör mig fortfarande lite svag så jag orkar inte hålla vår dotter om jag står upp. När hon gråtit har hennes pappa fått trösta henne genom att vandra runt och vyssja. Problemet nu är att vårt sovrum är på övervåningen, så vi får se om jag tar mig upp eller får sova i gästrummet på nedervåningen.

Det har för övrigt gått så sjukt bra att introducera den nya familjemedlemmen. Dom är så gulliga med honom, vill sitta med honom, bära honom, gulla med honom och säger så söta saker. Visar bilder i skolan och är så stolta. Dom båda har haft ett stort behov av att prata om vad dom var rädda för när bebis kom kontra hur dom tycker att det blev. Visade sig att båda varit oroliga för att jag bara skulle ha ögon för bebisen när jag fått ett eget barn och inte ha tid/intresse för dom längre. Dom tyckte dock att allt var precis som vanligt men med bonusen att dom fått en lillebror så det vad ju skönt! :up:

Vad du är fantastisk! Om mina barn någonsin skulle behöva få en bonusmamma så önskar jag att de skulle få en som du! Som får dem att känna sig inkluderade, delaktiga och viktiga! :love:

Stor kram! Miks

Vi är hemma nu. Pga platsbrist på BB skulle inte min sambo fått sova kvar i natt och jag vill absolut inte vara utan honom. Blodförlusten gör mig fortfarande lite svag så jag orkar inte hålla vår dotter om jag står upp. När hon gråtit har hennes pappa fått trösta henne genom att vandra runt och vyssja. Problemet nu är att vårt sovrum är på övervåningen, så vi får se om jag tar mig upp eller får sova i gästrummet på nedervåningen.

Oj, hoppas det känns okej att vara hemma ändå! Förstår att du inte vill stanna ensam...

Vad du är fantastisk! Om mina barn någonsin skulle behöva få en bonusmamma så önskar jag att de skulle få en som du! Som får dem att känna sig inkluderade, delaktiga och viktiga! :love:

Stor kram! Miks

Håller verkligen med om detta! @Sofie_B du verkar så otroligt sympatisk. Härligt att barnen är så glada och jag förstår att de uppskattar dig och din omsorg om dem.

Usch vad dumt! Har de inte plats att få in en extra säng liksom?

Hoppas du ändå tar igen dig snart. :heart

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
801
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 362
Senast: sardellen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025