Vid 8.29 i morse kom en liten Ronja, på 4485g och 55cm!
Inte konstigt att mina revben fått stryk av den längden.
Grattis! Hoppas allt gick bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vid 8.29 i morse kom en liten Ronja, på 4485g och 55cm!
Inte konstigt att mina revben fått stryk av den längden.
Igår kväll föddes en liten stor pojke på 54 cm och 4 kg
Grattis!Igår kväll föddes en liten stor pojke på 54 cm och 4 kg
Grattis! Hoppas allt gick bra!
Nu är väl alla bebisar ute snart! Utom min.
Och min
Nu är väl alla bebisar ute snart! Utom min.
Och min
Det har för övrigt gått så sjukt bra att introducera den nya familjemedlemmen. Dom är så gulliga med honom, vill sitta med honom, bära honom, gulla med honom och säger så söta saker. Visar bilder i skolan och är så stolta. Dom båda har haft ett stort behov av att prata om vad dom var rädda för när bebis kom kontra hur dom tycker att det blev. Visade sig att båda varit oroliga för att jag bara skulle ha ögon för bebisen när jag fått ett eget barn och inte ha tid/intresse för dom längre. Dom tyckte dock att allt var precis som vanligt men med bonusen att dom fått en lillebror så det vad ju skönt!
Och min!
Huggen verkar ha lugnat ner sig för stunden så var väl kanske bara någon som hade lite väl roligt där inne
Vi är hemma nu. Pga platsbrist på BB skulle inte min sambo fått sova kvar i natt och jag vill absolut inte vara utan honom. Blodförlusten gör mig fortfarande lite svag så jag orkar inte hålla vår dotter om jag står upp. När hon gråtit har hennes pappa fått trösta henne genom att vandra runt och vyssja. Problemet nu är att vårt sovrum är på övervåningen, så vi får se om jag tar mig upp eller får sova i gästrummet på nedervåningen.
Vad du är fantastisk! Om mina barn någonsin skulle behöva få en bonusmamma så önskar jag att de skulle få en som du! Som får dem att känna sig inkluderade, delaktiga och viktiga!
Stor kram! Miks
+ @Heulwen
En titt på födda-listan indikerar ju att det är snitt, igångsättning eller över tiden som dominerar i den här tråden - bådar inte gott
Vi är hemma nu. Pga platsbrist på BB skulle inte min sambo fått sova kvar i natt och jag vill absolut inte vara utan honom. Blodförlusten gör mig fortfarande lite svag så jag orkar inte hålla vår dotter om jag står upp. När hon gråtit har hennes pappa fått trösta henne genom att vandra runt och vyssja. Problemet nu är att vårt sovrum är på övervåningen, så vi får se om jag tar mig upp eller får sova i gästrummet på nedervåningen.