Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har som uppdrag att packs färdigt bb-väskan under veckan som kommer. Vad är era "must have-s"? Inte de självklara sakerna utan de där man inte tänker på förrän man ligger där.
Lipsyl har jag förstått är en sån sak. Mer?
Det bästa jag packade var sugrör! Så mycket enklare att få i sig vätska i konstiga ställningar och när du är trött, öm och stelHar som uppdrag att packs färdigt bb-väskan under veckan som kommer. Vad är era "must have-s"? Inte de självklara sakerna utan de där man inte tänker på förrän man ligger där.
Lipsyl har jag förstått är en sån sak. Mer?
Xylocain, där sa du något! Känns som om det kan vara en riktig livräddare efter en förlossningJag hade även ”mini-apotek” med Multigynkompresser, Xylocainsalva, purelan till brösten.
Hur gör man den? Har dansat och hoppat och gått i trappor.@Sofie_B vi körde förlossningsdans i min vintertråd, det kanske funkar här med?
Hur gör man den? Har dansat och hoppat och gått i trappor.
Jag ska ringa in till förlossningen och höra vad dom säger, varje gång jag får en sammandragning får jag också ett hugg i underlivet och så läcker det någon typ av vätska, dock är det såå svårt att avgöra om det är en flytning eller fostervatten. Ser ut att vara någon mix typ? Är inte så mycket varje gång men har förstått att det inte alls kommer som en störtvåg för alla.
Det är smileysarna som är förlossningsdansen
Här hört om speciella bindor man köper på apoteket som indikerar om det är fostervatten. Förmodar att din läcka inte luktar nåt speciellt? Eller har en konstig färg? Ring annars och ring såklart om du är osäker!
Idag fortsätter jakten på skor till 2åringen. Blir lantmännen och ev. Maxi som får kollas upp idag.
Jag hoppas att lillasyster får lite lättare vader än Havanna. För att hitta stövlar är stört omöjligt.
De bindorna är dock att kasta pengar i sjön. För felmarginalen är enorm på dom.
@Sofie_B jag ska inte säga något denna gång, för var gång jag gjort det har det stannat av för dig
Men ta på en binda, är det fostervatten vill de gärna kolla/lukta på den om du kommer in för koll.
För mig kom en flod när jag ställde mig upp och skulle gå till toaletten på kvällen. Men för min svägerska smygrann det lite hela tiden istället.
Men mycket skydd i bilen, för det blir blött!
Mätte lite snabbt i dotterns stövlar från maxi (stl 25) och på smalaste stället får jag omkretsen till 21 cm med måttband. Om det kan vara nån hjälp. Hoppas ni hittar!
Det är smileysarna som är förlossningsdansen
Här hört om speciella bindor man köper på apoteket som indikerar om det är fostervatten. Förmodar att din läcka inte luktar nåt speciellt? Eller har en konstig färg? Ring annars och ring såklart om du är osäker!