Vinterföräldrar -17/18 del 3

Hur går det för er andra, kommer det några bebisar? :)

Jag är kvar på "steg 1" fortfarande, dvs molvärk och lite tryck neråt, men något mer händer minsann inte... Lur-bebis!

Ingenting händer här mer än att jag har migrän :( saknar att kunna ta starkare saker än alvedon. Har lite sammandragningar men inget större.

Sambon skämmer bort mig med semla (även om jag har bakat bullen :p )
Om inte den här får igång min bebis så vet jag inte vad som annars ska hjälpa :d:D
IMG_20180127_213553.webp

Jag råkade tappa en nyinköpt fönsterlampa med glasskärm när jag och sambon skulle måtts ut var den skulle hänga. Skärmen gick i kras. Lampan var inte dyr och det fanns flera ex av den i affären. Jag grät hulkande i flera minuter för att den gick sönder och min sambo fick trösta mig :cautious:. Så ja, hormonell var ordet.

Jag råkade tappa en nyinköpt fönsterlampa med glasskärm när jag och sambon skulle måtts ut var den skulle hänga. Skärmen gick i kras. Lampan var inte dyr och det fanns flera ex av den i affären. Jag grät hulkande i flera minuter för att den gick sönder och min sambo fick trösta mig :cautious:. Så ja, hormonell var ordet.
Sånt kan få mig att gråta också som ogravid :angel: Förstår dig helt!

Varit på fest, vi stannade inte jättelänge och kände mig sjukt trött.

Känns fortfarande lite läskigt att träffa människor när de ändå är lite som en tickande bomb om när de ska starta :o

Hade lite känningar innan jag gick och la mig, och vaknade nu av vad som kändes som en värk :banana:
Så nu ligger jag här och ser om det kommer fler, plus funderar på om det är vattnet som gått eller inte... :p

Åh vad spännande! Hoppas att bebis kommer nu! Jag vaknade också, dock av sammandragningar och förvärkar, men sen dog det. :down: Ska gå och lägga mig igen nu. Stort lycka till om det blir till att åka in, heja bebisen!

Åh vad spännande! Hoppas att bebis kommer nu! Jag vaknade också, dock av sammandragningar och förvärkar, men sen dog det. :down: Ska gå och lägga mig igen nu. Stort lycka till om det blir till att åka in, heja bebisen!
Bästa med bebistråden, känns som någon är vaken och läser när på dygnet man än postar :D

Tack! Har fått en värk till så kanske är det lite lovande... :) Avvaktar lite med att väcka sambon, han kommer aldrig kunna somna om :p

Liten uppdatering, kanske (förhoppningsvis!) den sista på ett tag. Värkarna håller i sig, nu är det knappt 5 min mellan och vi ska in på kontroll under morgonen!
( :banana:<-- mycket bra värkhanteringsstrategi )

Guuuud vad spännande! Heja dig och heja bebisen! Stort lycka till, kommer gå galant. :bump:

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 345
Senast: sardellen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix