Här har det varit tyst idag, innebär det att alla ligger o föder just nu?
Jag hoppas det! (Men gör det inte själv )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du står alltså på samma sida som min man i soffdiskussionenJag älskar våran soffa, har varit helt perfekt med recliner när jag varit trött i rygg och höfter, dessutom har den uttag för laddare till telefonen
Tycker jag du ska göra! Om det inte tar bort smärtan så vet jag i alla fall vad jag skulle välja mellan att ha ont och äta semla eller bara ha ontMåste nog köpa hem en drös med semlor iallafall om det gör att smärtan i bäcken och höfter försvinner!
Tagit alvedon och en varm dusch så hoppas jag att det lugnar sig lite så jag får sova
Du står alltså på samma sida som min man i soffdiskussionen
Tycker jag du ska göra! Om det inte tar bort smärtan så vet jag i alla fall vad jag skulle välja mellan att ha ont och äta semla eller bara ha ont
Apropå semlor så bidrog jag med Selma i namndiskussionen vi hade här hemma. Motivationen: då kan jag kalla henne för Semlan
(Så blev det inte.)
Jag vågar knappt säga det, känns verkligen som att jag blivit pojken som ropar varg.. men nu tror jag att det är på gång.