Tack!
Jag håller tummarna att det sätter igång för dig nu i helgen.
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Jag håller tummarna att det sätter igång för dig nu i helgen.
Jobbigt! Tror du att han kan hantera det annorlunda när det är ”flockens” barn?
Ge det lite tid. En bebis gör ju inte honom något i början, den är ju bara där liksom. Så han kommer ju aldrig bli trängd.
Tänk att det är ett steg närmre bebis!
Bättre än inga har en vän som aldrig fick värkar. Ingen vet varför.Ja det kanske var det ändå. Men vad är vitsen med en värk
Har varit lite mer molvärk/mensvärk idag men inget annat som tyder på att det skulle satt igång.
Ja, det är nog en bra idé ska bara övertyga mig själv om att sluta sura förstVad jobbigt! Försök att göra något extra mysigt av den här fredagen och bara slappa och mys!
Hehe det där är väldigt avlägset när stora barnet somnat vid 20 tiden är det nog två trötta päron som kanske skulle kunna se på en film i 7 minuter innan det snarkas högljuttÅh gud vad jobbigt! Stackare! Be mannen din köpa med något extra gott till middag ikväll och så ber du om en fotmassage och så tittar ni på en bra film och bara myser. Det är du förtjänt av nu!
Det är tanken som räknas! att somna i soffan kan ju vara riktigt skönt det ocksåHehe det där är väldigt avlägset när stora barnet somnat vid 20 tiden är det nog två trötta päron som kanske skulle kunna se på en film i 7 minuter innan det snarkas högljutt
Hehe det där är väldigt avlägset när stora barnet somnat vid 20 tiden är det nog två trötta päron som kanske skulle kunna se på en film i 7 minuter innan det snarkas högljutt
Jag är imponerad! Blev själv helt slut bara av besöket hos Bm och ett stopp i mataffären. Fick ni tag i allt ni skulle ha?Att springa runt på Gekås i v39 med en 2åring.. det är en spännande upplevelse
Sambon fick när vi åkte hem lyfta in mina ben i bilen, för jag fixade det inte själv
Eller så kommer det bara rassla till sen med februaribebisarna! Alla bebisar kan ju rimligtvis inte vara så här sega...Jag måste säga att de senaste dagarna har varit de absolut lääääängsta i den här tråden. Jag trodde att det skulle dyka upp bebisar på löpande band men det har ju inte hänt (än). Det får mig som har tusen miljoner år till BF att misströsta lite (mycket)...
Vår surf är slut så vi får hållas med alla filmer och serier som finns på hårddisken så vid månadsskiftet har vi mycket att komma ifatt med vilket leder till att surfen tar slut nästa månad ocksåIgenkänning på den
Vi ska i alla fall se på På spåret, men det blir nog på play eftersom sonen inte somnat än. Och lite gott att äta eftersom vi har vår årsdag idag.
Eller så kommer det bara rassla till sen med februaribebisarna! Alla bebisar kan ju rimligtvis inte vara så här sega...
Hittade tyvärr inga skor till dottern. Men allt annat hittade vi. Och lite till, men faktiskt inga onödiga köp. Bortsett det enda vi köpte till mig. En ögonbrynspennaJag är imponerad! Blev själv helt slut bara av besöket hos Bm och ett stopp i mataffären. Fick ni tag i allt ni skulle ha?
Åh, förstår precis! Våra första månader i huset nu i höstas la vi stora pengar på att fylla på mobila bredbandet för att kunna streama tv... Fibern drogs in samma dag jag gick hem från jobbet, kan ha varit bästa tajmingen någonsinVår surf är slut så vi får hållas med alla filmer och serier som finns på hårddisken så vid månadsskiftet har vi mycket att komma ifatt med vilket leder till att surfen tar slut nästa månad också
Snart, snart, snart får vi fiber!
Barnvakt?Vi firar snart ett år som gifta och jag funderar på hur vi ska fira det tillsammans med en huligan och en bebis
Vår soffa är för liten för att somna i tillsammans borde på riktigt skapa en tråd om hjälp att hitta rätt soffa för snart har vi letat och diskuterat sakrn i ett års tid utan att komma nån vartDet är tanken som räknas! att somna i soffan kan ju vara riktigt skönt det också
Skämt åsido, hoppas du tagit dig igenom dagen utan alltför stora uppförsbackar! Måste vara riktigt intensivt med både en liten och en lite större!
Vi hade inte tv första halvåret vi bodde här sen när jag började känna att jag inte orkade hålla igång på kvällarna köpte jag en tvÅh, förstår precis! Våra första månader i huset nu i höstas la vi stora pengar på att fylla på mobila bredbandet för att kunna streama tv... Fibern drogs in samma dag jag gick hem från jobbet, kan ha varit bästa tajmingen någonsin
Barnvakt?