Stort grattis heartKl 23.09 den 1 mars föddes lilltjejen. Vi mår bra men är trötta. Blir kvar på BB till i morgon. Hon är 47cm och väger 3112.
Ni får längre uppdatering senare. Men vi lever och allt är bra. ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis heartKl 23.09 den 1 mars föddes lilltjejen. Vi mår bra men är trötta. Blir kvar på BB till i morgon. Hon är 47cm och väger 3112.
Grattis!Kl 23.09 den 1 mars föddes lilltjejen. Vi mår bra men är trötta. Blir kvar på BB till i morgon. Hon är 47cm och väger 3112.
Stort grattis till flickan❤❤Kl 23.09 den 1 mars föddes lilltjejen. Vi mår bra men är trötta. Blir kvar på BB till i morgon. Hon är 47cm och väger 3112.
Tänder
Kl 23.09 den 1 mars föddes lilltjejen. Vi mår bra men är trötta. Blir kvar på BB till i morgon. Hon är 47cm och väger 3112.
Grattis!!!Kl 23.09 den 1 mars föddes lilltjejen. Vi mår bra men är trötta. Blir kvar på BB till i morgon. Hon är 47cm och väger 3112.
Jag tänkte ringa imorn och rådfråga. Så får vi se vad de säger. Har känts bättre idag, men inte helt ok.Men om det besvärar får du ringa igen eller stå ut.
Min kropp verkar inte absorbera stygn och jag behöver hjälp att ta bort dem. Bedövningssprayen sved som f-n men lättnaden var ögonblicklig.
Togs ca 1 vecka efter förlossning, efter två veckor togs de sista.
Ring din barnmorska istället då?
Kl 23.09 den 1 mars föddes lilltjejen. Vi mår bra men är trötta. Blir kvar på BB till i morgon. Hon är 47cm och väger 3112.
Haha såklart. Trodde du menade att du skulle typ duka
Tack för omtanken allihop. Tur att jag har buke.
Hade ångest hela gårdagen av att jag skulle till bm och behöva ta med bebis dit, bara tanken på att behöva amma där fick mig att börja gråta. Bebis är dessutom fortfarande skrikig när saker inte sker direkt enligt henne och det får mig verkligen att må ännu sämre. Men det gick jätte bra även fast bebis vaknade efter halva tiden och var hungrig.
Jag gick därifrån med lite högre huvud och lite bättre självförtroende. Bm ska hålla koll på mig hon också nu. Känns skönt att ha proffsigt folk omkring mig när jag mår som jag gör
Tror det var ett av stygnen. Eller hoppas det i a f.
Självabsorberande, my ass.
Om du vill ha tips:Vilken kväll. Nattningen tog två timmar. Sonen vägrade ta vänster bröst,bara gallskrek när jag plockade fram det. Höger gick bra men innehåll inte tillräckligt med mjölk. Efter en timmes kämpande pumpade jag ut 60 ml och gav plus ersättning. 15 min senare slocknade han
På senast tiden har just vänster bröst varit ett problem. Går bättre om jag börjar med höger men oftast är "suggreppet" som starkast då så fått blåsor på vårtan. Och ett sugmärke på vårtgården,han missade lite en natt.
Kollade på wonderweek och fas fyra börjar troligen nu. Kanske därför hans dagssömn oxå är påverkad (från tre timmar till 10 min pass)
Ajdå, inte kul med förkylning i huset. Hoppas storasyster kryar på sig.Och nu har storasyster blivit förkyld hosta, snor och nysningar som sprutar överallt... Inte så lätt att få en 2,5-åring att hålla för munnen heller
Nu fick hon syn på alla smileys så jag kan inte låta bli Hon pekar på dem och säger överförtjust vad det är
- Maaaa (banan)
- Hoppa
- BAJ! (Den här var såklart roligast haha!)
Natten var ok, fick byta pyjamas en gång på lillen efter att han både kräktes massor och kissade ner den fullständigt vid blöjbyte.