Vinterföräldrar 16/17 del 3

De missuppfattar mig ju bara. :mad:
Ringer för att det gör ont att kissa, läkaren tjatar om att livmodern drar ihop sig när man ammar och att man därför blöder varierande mycket. :banghead: Påpekar för läkaren varför jag ringde, han fortsätter tjata om blödning. O_o

Så jag har ingen lust att ringa dit i onödan.

Finns det någon annan? :crazy:

Har hittat annan tråd tidigare och fattat att det var från stygnen, men då har det varit smalare tråd, och mörk. Dwn här var ganska tjock. Och vit.
Minns dock att läkaren sydde med olika trådar på olika ställen. Men jag trodde inte man sydde ihop med sån här tråd...

Hoppas det med. Tycker i a f att det blev lite mindre tryck nu. Men det svider fortfarande lite. Frågan är hur mycket som är ok eller om jag bör ringa Gyn igen.
Jag blev blev rejält sydd efter Filippa invändigt och det kom några småbitar tråd och det sista typ en hel trasselboll. blå och vita trådar. Jättemysigt.

Jag har också haft några lösa trådar, mörka och ljusa i varierande längd. Enligt min barnmorska så var det ingen fara.
Men jag tycker fortfarande inte att mitt underliv är ok så ska ringa en privat gynekolog, väntar bara på att hon ska sluta ha semester.

Du får åka till min :love:

Fasiken att det ska vara så svårt på en del ställen! :wtf:

Jag har också haft några lösa trådar, mörka och ljusa i varierande längd. Enligt min barnmorska så var det ingen fara.
Men jag tycker fortfarande inte att mitt underliv är ok så ska ringa en privat gynekolog, väntar bara på att hon ska sluta ha semester.

Prun som hjälpte mig förut är fantastisk, men hon stänger sin mottagning 31/3, så jag misstänker att det kan vara svårt att få tid...

I natt har vi bytt. Jag stängde in mig i sambons sovrum och han sov med bebis.
Nära åtta timmars sömn för mig :banana:
Sambon fick två, fast det var inte på grund av E. Han har bara lite svårt att sova bra bredvid henne.

Smög in till E. Sa hej och fick världens gulligaste leende tillbaka. Hon åt lite och nu sover hon igen. Vad gör jag nu?

I natt har vi bytt. Jag stängde in mig i sambons sovrum och han sov med bebis.
Nära åtta timmars sömn för mig :banana:
Sambon fick två, fast det var inte på grund av E. Han har bara lite svårt att sova bra bredvid henne.

Smög in till E. Sa hej och fick världens gulligaste leende tillbaka. Hon åt lite och nu sover hon igen. Vad gör jag nu?

Skönt att få sova ut, det tror jag gör väldigt mycket! Du kanske kan måla naglar eller nåt annat sånt "pyssel" som kan vara svårt att hinna med annars? Eller vara ligga i soffan och glo på tv4-morgon :) man måste inte alltid göra något :)

De missuppfattar mig ju bara. :mad:
Ringer för att det gör ont att kissa, läkaren tjatar om att livmodern drar ihop sig när man ammar och att man därför blöder varierande mycket. :banghead: Påpekar för läkaren varför jag ringde, han fortsätter tjata om blödning. O_o

Så jag har ingen lust att ringa dit i onödan.

Men om det besvärar får du ringa igen eller stå ut.
Min kropp verkar inte absorbera stygn och jag behöver hjälp att ta bort dem. Bedövningssprayen sved som f-n men lättnaden var ögonblicklig.
Togs ca 1 vecka efter förlossning, efter två veckor togs de sista.
Ring din barnmorska istället då?

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 038
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 466
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 488
Senast: BusBarro
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Adventskalendertråden 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat