Blä vilken bajsdag! Var iväg och körde 50mil tur och retur med bebis och min mamma igår för att köpa bil.
Såg verkligen fram emot en lugn slappardag hemma idag.. Tji fick jag
Vaknade vid fyra och kunde inte somna om.. insåg när vi gick upp att en av hundarna visst blivit skadad av bettet hon fick av en av dom andra igår kväll.. Det hade ju tagit på ögat, inget som syntes när vi letade skador igår, men kanske inte så konstigt, letade ju liksom mest efter blödande sår..
Så efter samtal med veterinär var det bara att kasta sig iväg.. Med tre barn, som när jag ringde, inte ens hunnit äta frukost
fick tid en timma senare (vi har 45min att köra). Inser när vi lagt på, att jag inte hunnit försäkra bilen och bilstolar inte är monterade
 1tim 10min senare parkerar vi utanför veterinären
Dyrt blev det, självriskperioden gick ut 30/1 och hunden har ont..
Bebis vaken så gott som hela dagen, gnällig.
Och nu har vi precis kommit in från en allt annat än avslappnande promenad.. Koppel som trasslar in i däcken på barnvagnen, hundar som äter Skit (trots att dom e i koppel), bebis som kommer på att han e hungrig.. Mellanbarnet som typ gungar med i vagnen så allt (hon satt i en fårskinnsåkpåse) glider ner, stora barnet som håller i handtaget (inget fel i det.. Men vi har världens mördarbackar och vagnen blev supertung)
Tur i oturen att jag köpte bilen iaf, annars hade vi suttit här i skogen och haft än värre problem med hur vi skulle tagit oss iväg till vetten
Jag vill bara att klockan ska bli lite mer så att vi kan gå och lägga oss