Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Inte varit inne här på länge, jädrans vad ni ligger i och skriver
Här har det varit fullt upp med flytt och allt runtomkring det. Nu har vi landet i nya huset och vi trivs superbra.
Imorgon är det Bm besök och på fredag går jag in i v35. Hallååå vart tog tiden vägen? Har tänkt att packa bbväska och tvätta bebiskläder efter nyår så bebis får allt gärna vara kvar ett tag till. Jag kommer sakna min mage sen. Har just nu så lite krämper att jag mest tycker det är mysigt med mage och att känna rörelserna innefrån Men jaf kanske hinner ändra mig.
skriver med BF listan då mitt datum är ändrat.
December
1 - Sapfo
10 - Mustasukka- fjärde barnet
22 - uva - andra barnet
22 - Jho - första barnet
23 - SusieQ - första barnet
30 - Snna - första barnet
Januari
3 - escade - första barnet
4 - westernsuzie - första barnet
5 - Karolajna - första barnet
5 - Ferrari - andra barnet
6 - Fridaespaña - första barnet
6 - Zody - andra barnet
13 - saint__anger - första barnet
14- Numma - andra barnet
18 - Fibusen - Första barnet
27 - trazel - andra barnet
31 - Trulsan - första barnet
Februari
7 - Chambery - första barnet
18 - tessiem - tredje barnet
23 - Nisse - andra barnet
Ja jag vill inte vara först ut iaf!
Men jag har fan inte en enda ond sammandragning eller förvärk. Men det kanske man inte behöver, vad vet jag
Nu är min bebis äntligen här!
Föddes 19/12 kl 19.56. Vattnet gick hemma vid 17.30. Beslöt oss för att inte vänta på värkarna, utan åkte in direkt. I bilen började jag få värkar med 2-3 min mellan. Var inne på förlossningen 19. Öppen 7 cm. Fullt öppen 19.50. Det gick undan. Behövde aldrig andas lustgas, det blev aldrig outhärdligt.
Det blev en rätt stor pojke, 3880 g, 54 cm. Huvudomfång på 37 cm. Den största av mina barn. Han ska heta Cornelis.
Nu är min bebis äntligen här!
Föddes 19/12 kl 19.56. Vattnet gick hemma vid 17.30. Beslöt oss för att inte vänta på värkarna, utan åkte in direkt. I bilen började jag få värkar med 2-3 min mellan. Var inne på förlossningen 19. Öppen 7 cm. Fullt öppen 19.50. Det gick undan. Behövde aldrig andas lustgas, det blev aldrig outhärdligt.
Det blev en rätt stor pojke, 3880 g, 54 cm. Huvudomfång på 37 cm. Den största av mina barn. Han ska heta Cornelis.
Ja jag vill inte vara först ut iaf!
Men jag har fan inte en enda ond sammandragning eller förvärk. Men det kanske man inte behöver, vad vet jag