Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett alldeles för stort förråd av choklad. Fast jag klagar inte. Jag gör väl det där fram mot mars eller så när jag ska gå ner kilona igen...
numma: Jag får för mig att det läcker fostervatten titt som tätt. Så sätter jag i ett trosskydd, sen är det inte ens fuktigt efter några timmar... Men men, vi har nog alla något vi hakar upp oss på!
Tss.. BARA för att det är så tramsigt detta genustänkandet så går jag all in för blått till pojke och rosa till tös . Har massor av gult och rött så tror jag överlever, också fina tjejfärger.. Rosa har jag inte vågat köpa så mycket, 1 body, några strumpor och små kanintofflor
Vill andra klä sina pojkar i rosa små klänningar, så är jag mycket positiv till det. Men hemma hos mig, så länge det inte klagas, så är det rosa/flicka och blå/pojk. Att min grabb passar superbra i blått (hade tänkt grönt till honom först, men blå ÄR hans färg) är en helt annan femma. Han föredrar tåg, bilar, flygplan framför dockor (han har faktiskt fått en docka & docksäng) så många kläder har motiv av det.
Blir det en tös och hon blir tokig i lastbilar så får hon självklart ha på sig kläder med lastbilar, jag är öppen för vad barnen vill... om vi säger så.
Äh, bebisen kommer ju att amma bort alla kilon, såklart...
Jag hade också läcka-fostervatten-noja för några veckor sedan, men det gick över som tur var
Vi hoppas på det!
*fortsätter på samma knapp*
Vi hade ett julaftonsfirande som började klockan 10 och så var vi hemma vid 20 igår kväll. Jag låg inte en sekund på hela dagen, så idag är mina fogar inte från denna värld. Sammandragningarna avlöser varandra, men utan att göra ont i alla fall.
Igår kände jag en del förvärkar också, framför allt när vi var hos sambons familj eftersom jag mestadels blev sittande på en pinnstol och inte speciellt bekvämt. Hos mina föräldrar sen sa jag helt enkelt åt min bror som satt i skönaste fåtöljen att resa sig och göra plats åt en gravid kvinna.
Hugo fick massor av julklappar (alldeles för mycket eftersom han började gråta av allt julklappsöppnande...) och jag och sambon fick mycket bra saker att ha också!
Om en vecka är lillebror välkommen, men jag ser helst att han väntar två. Sen tänker jag börja operation vräkning! Operation vräkning fungerade med Hugo i alla fall, så vi kan ju hoppas att det fungerar än en gång.
Då har ju vi nästan BF samtidigt (jag har 27:e)!
Promenader och färdknäppar körde vi för operation vräkning. Men... Man får nog mest se det som en kul grej och inte tro att man kan göra så mycket mysigt av det hela...