Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smör OCH lingonsylt. Salt och sötsurt. Samma till blodpalt.Lingonsylt så klart!
Syrran föredrar dock äpplemos. Sen har jag släktingar som har smör till, fast det kan vara mer till blodplättar än till pudding kanske?
Till blodpudding lingonsylt men mammas blodplättar äts med hallonsylt.Ni som äter blodpudding, vilken sylt vill ni ha till?
Jag är uppväxt med lingonsylt till blodpudding och tycker det är det man ska ha.
Men maken, han vill ha hallonsylt till....
Nog för jag gillar hallonsylt, men det känns fel till blodpudding, eller vad säger ni?
Äppelmos och bacon kan jag förstå men resten Egentligen borde jag inte uttala mig dock för jag gillar varken keso eller groddarMärker att jag kanske inte har vanligaste tillbehören till blodpudding, men lyssna:
Blodpudding
Äppelmos
Keso
Bacon
Groddar
Gurka
Omnomnom
Förvånad att så många verkar äta blodpudding?! Nu är jag ju vegan men hör verkligen aldrig någon i min omgivning äta det. Trodde det var nåt man gav barn på typ 90-talet och tidigare men att det sen i princip försvann.
Lingonsylt var självklart till i alla fall!
Märker att jag kanske inte har vanligaste tillbehören till blodpudding, men lyssna:
Blodpudding
Äppelmos
Keso
Bacon
Groddar
Gurka
Omnomnom