Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu äter jag sällan blodpudding/blodkorv, men den ENDA sylt som är tänkbar för mig är lingonsylt.Ni som äter blodpudding, vilken sylt vill ni ha till?
Jag är uppväxt med lingonsylt till blodpudding och tycker det är det man ska ha.
Men maken, han vill ha hallonsylt till....
Nog för jag gillar hallonsylt, men det känns fel till blodpudding, eller vad säger ni?
Jag håller nästan med, med reservationen att hallonsylt liksom är en så god sylt i sig att den i nödfall kan ersätta lingonsylt i detta fall om ingen sådan finns att uppbringa .Nu äter jag sällan blodpudding/blodkorv, men den ENDA sylt som är tänkbar för mig är lingonsylt.
Ungefär lika logist som exets sirap till spaghetti och köttfärssåsNi som äter blodpudding, vilken sylt vill ni ha till?
Jag är uppväxt med lingonsylt till blodpudding och tycker det är det man ska ha.
Nog för jag gillar hallonsylt, men det känns fel till blodpudding, eller vad säger ni?
Hallonsylt är utmärkt till blodpudding! Dock gillar jag lingon också.Ni som äter blodpudding, vilken sylt vill ni ha till?
Tidigare kollega åt Kalles kaviar till blodpudding...
Hallonsylt känns väldigt felNi som äter blodpudding, vilken sylt vill ni ha till?
Fellow ketchupätareNär jag var liten hade jag ketchup till blodpudding. Idag äter jag det sällan, men skulle nog säga lingonsylt.