Jag tror inte jag minns allt konstigt som jag ätit, men bland det ovanligare är väl hästskokrabba (rommen är det väl man äter). Jättegott, men sen fick jag höra att det kan vara livsfarligt att äta. Så det blir nog inte fler gånger.
Simblåsa från fisk var rätt skoj, smakar inget speciellt men trevlig konsistens enligt mig.
Har ätit björn och det var verkligen ingen höjdare.
Komage smakade jag för några år sedan. Jag tyckte det smakade bläckfisk (squid). Gott!
Durian är helt okej, mycket godare än vad det luktar, men lite för mosig konsistens.
Bittergurka äter jag ibland hos en vän. En av mina favoriter!
Fårtestiklar smakade inget speciellt. Åt panerade och friterade. Jag hade kunnat missta dem för chicken nuggets.
Kycklingfötter som var ugnsrostade smakade typ kycklingskinn.
Sån där fermenterad haj var inget vidare. Luktar gammalt kiss...
Diverse insekter och larver, har ännu inte hittat något som var gott. Syrsor leder än så länge.
Mvh hon som inte äter kött men bara måste smaka om det är något nytt.
Simblåsa från fisk var rätt skoj, smakar inget speciellt men trevlig konsistens enligt mig.
Har ätit björn och det var verkligen ingen höjdare.
Komage smakade jag för några år sedan. Jag tyckte det smakade bläckfisk (squid). Gott!
Durian är helt okej, mycket godare än vad det luktar, men lite för mosig konsistens.
Bittergurka äter jag ibland hos en vän. En av mina favoriter!
Fårtestiklar smakade inget speciellt. Åt panerade och friterade. Jag hade kunnat missta dem för chicken nuggets.
Kycklingfötter som var ugnsrostade smakade typ kycklingskinn.
Sån där fermenterad haj var inget vidare. Luktar gammalt kiss...
Diverse insekter och larver, har ännu inte hittat något som var gott. Syrsor leder än så länge.
Mvh hon som inte äter kött men bara måste smaka om det är något nytt.