Get ar ofta for fett ... men om en vasterlandsk kock har tillagat den kan den vara riktigt god. I Mellanostern avstar man garna. Kamel kan dock vara mycket gott eller mycket segt beroende pa tillagning.
Kanguru, Struts, Aligator, Antilop, Kanin, och liknande mycket gott!
Aligator at jag ofta i Sodra USA, vi var ett gang som ofta red till en liten restaurang vid en "flod" (tamligen stillastaende vatten) dar mycket fisk kom fran, Aligatorerna ar dock reglerade och kommer fran Aligator farmer.
Jag gillar ocksa Haggis och ater det garna.
Jag har ocksa atit rostade myror och syrsor, mest knastrigt med en syrlig smak. Fermented agg som ar svart ar inte direkt en hojdare.
Vad da borsten? Ar inte det en inalvs korv som luktar bajs?
Gott!
Kanguru, Struts, Aligator, Antilop, Kanin, och liknande mycket gott!
Aligator at jag ofta i Sodra USA, vi var ett gang som ofta red till en liten restaurang vid en "flod" (tamligen stillastaende vatten) dar mycket fisk kom fran, Aligatorerna ar dock reglerade och kommer fran Aligator farmer.
Jag gillar ocksa Haggis och ater det garna.
Jag har ocksa atit rostade myror och syrsor, mest knastrigt med en syrlig smak. Fermented agg som ar svart ar inte direkt en hojdare.
Andouillette är kanske det som lämnat mest bestående minne. Borsten från grisen satt kvar och det var lite oväntat.
Haggis har jag käkat vid flera tillfällen. Dvs varje gång jag får chansen.
Vad da borsten? Ar inte det en inalvs korv som luktar bajs?
Panerade och friterade tjurtestiklar.
(Inte min grej riktigt )
Gott!