Q
Qwerty hopp
Sv: Vilken hopphingst.....
Håller med dig helt. Bara för att många redan använt honom betyder det inte att han själv lämnar sämre avkommor ju senare man betäcker med honom. Fantastisk stam, fantastisk karriär, fantastiska avkommor (tror det är 50+ i Svår Klass). Är det någon annan hingst i Sverige som lyckats med det!? Det enda lilla som gäller Rob, är att han är lite av den "äldre" modellen, och för att ge lätta fina modeller på hästar bör man inte skicka "dragston" till honom, utan redan nätta flickor. Robin + xx har ju visat sig vara en guldkombination.
Jag har bara gott att säga om honom.
* Butterfly Flip
* Mynta
* Robin de Bois
* Adam
* Roxette
* Loro Piana Flyinge Garibaldi
* James Bond osv..
rättning: Sextiofyra (64!) avkommor i Svår Klass
Robin Z är jag väldigt fundersam att man inte anser att man kan använda!???
Jag menar han har ju faktiskt lämnat några av Sveriges BÄSTA hopphästar OCH fälttävlanshästar: Robin de Bois, Azzaro Z mfl
Ingen av fälttävlanshästarna har varit speciellt dåliga i dressyren för den delen heller. Jag är faktiskt mållös
Håller med dig helt. Bara för att många redan använt honom betyder det inte att han själv lämnar sämre avkommor ju senare man betäcker med honom. Fantastisk stam, fantastisk karriär, fantastiska avkommor (tror det är 50+ i Svår Klass). Är det någon annan hingst i Sverige som lyckats med det!? Det enda lilla som gäller Rob, är att han är lite av den "äldre" modellen, och för att ge lätta fina modeller på hästar bör man inte skicka "dragston" till honom, utan redan nätta flickor. Robin + xx har ju visat sig vara en guldkombination.
Jag har bara gott att säga om honom.
* Butterfly Flip
* Mynta
* Robin de Bois
* Adam
* Roxette
* Loro Piana Flyinge Garibaldi
* James Bond osv..
rättning: Sextiofyra (64!) avkommor i Svår Klass
Senast ändrad av en moderator: