R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir en jäkla massa flingor med dessa nävar, orättvist
@tornblomma: men hallå... hur gick det med glassen?!
Mina frukostskålar är stora, så 30g ser väldigt lite ut i dem
Random bild från le internet:
Iiiinte okej!! Frosties
Ja, så sjukt sötsugen
@Reykjavik Gud så tråkigt! En gurka! Min senaste är faktiskt sorbe, kalorisnålt med stillar sötsuget fint!
Äsch, ta två!
Jag är bara sötsugen när jag är uttråkad, så om jag inte har något hemma går det bra. Att åka bort är rena helvetet
Sorbe är alldeles för vuxet
Kalaspuffar med filmjölk på en varm sommardag...Finns en anledning till att jag inte köper hem varken Frosties eller Kalaspuffar
Min kära syster köpte 4kg godis och ställde fram på vardagsrumsbordet. Vi var iofs 8 personer, men alltså tortyr!Ja fy fan håller med, åka bort är det svåraste!
Nääää pröva det är jättegott! Jag är inte särskilt vuxen
Min kära syster köpte 4kg godis och ställde fram på vardagsrumsbordet. Vi var iofs 8 personer, men alltså tortyr!
Shit, klarade du det!?
@Reykjavik Alltså, står det en skål med godis framme måste man väl ändå få ta? Hehe, jag hade inte heller klarat att inte ta någon bit kan jag erkänna
Frukost innehållet överlag mycket socker, det blir en energikick och med allt socker i ex. juice är det inte konstigt att blodsockret åker berg- och dalbana.
Det handlar snarare om vad för slags kalorier man konsumerar, allt detta kring mat är dessutom högst individuellt.
Fast inget av det där stämmer ju. Frukost blir vad du gör den till, den behöver inte alls innehålla mycket socker.
Ja, det verkar som om många tror att "de andra" trycker kalaspuffar och vaniljyoghurt på morgnarna. Jag har faktiskt känt en vuxen person som hade sånt hemma, men det är också allt.Verkligen! Vitt rostbröd, söt yoghurt, frosties och juice är ju inte riktigt samma som hembakt rågbröd, naturell yoghurt, osötad müsli och en kopp te. Eller vad man nu äter.
Fast inget av det där stämmer ju. Frukost blir vad du gör den till, den behöver inte alls innehålla mycket socker.
Och det spelar i princip ingen roll varifrån kalorierna kommer. Kaloriöverskott ger på sikt viktuppgång, oavsett vilka kalorier det är.