Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle behöva gå ner i vikt men när man gör allt fel och inte har rutiner så verkar det som man får vara småmullig !
Jag äter bara en gång om dagen och det är på jobbet kl9 sedan en banan kl 13 sedan ingen mer mat förrän nästa dag !
Som jag hört sägas är att man ska äta små potioner och många gånger för äter man en gång så tror kroppen den ska svälta och tar upp allt fett i maten så med tanke på jag äter ett mål lagad mat om dagen så skulle jag vara supersmal
Ok kanske ska sluta med kakorna till kaffet då för några år sedan så fick jag tag i några piller som gjorde att man inte hade några hungerkänslor alls så man kunde klara sig på en banan om dagen och på helgerna åt jag inget alls gick ner ett antal kilon men har gått upp igen !
Jag äter en proteinbar ibland i nödsituationer och jag skulle VERKLIGEN vilja hitta en osötad sort. Nåt som smakar mer som salta snacks än som trist godis. Existerar det ens?
Pulverdiet dag 6: Nu är jag trött på det här. Nu tänker jag äta lunch. Ett nederlag? Nix pix. Jag hade börjat slira i mina vardagsmatvanor, nu är jag tillbaka på spåret igen.