Vid vilken ålder göra tandkoll första gången?

Sv: Vid vilken ålder göra tandkoll första gången?

Jag köpte min unghäst när han var 1 år. på vet.bes. sa dom att han hade lite konstigt bett som borde ses över innan han ska bettränas och sen skulle det kollas med jämna mellanrum efter det.

Så när han var 3 år tog jag hem veterinären som tog vargtänderna (som var väldigt små då) och kollade resten :)

Min gammelpojk blev kollad i munnen först när han var 15 år och då var han jättefin i munnen! Det var en lättnad eftersom han aldrig varit kollad innan dess.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 253
Senast: skiesabove
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han...
2
Svar
23
· Visningar
1 266
Senast: Badger
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 009
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 522
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka